خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دانشگاه‌ها بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند»

حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه‌ها بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند، یعنی بیانیه ها، مصاحبه ها و بازخوردهایی که در اتفاقات دانشجویی رخ می‌دهد نشان دهنده این است که گروه‌های سیاسی دانشگاه‌ها و ساحت علم را بازیچه خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات ایران که به همت بسیج اساتید در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: بسیج اساتید باید به سمت دادن خروجی و لایحه از مسیر دولت و مجلس برای بررسی سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات برود.

وی ضمن تقدیر از بسیج اساتید تهران برای برگزاری این رویداد انتخاباتی تاکید کرد: ان‌شاءالله که همه با نیت خالص وارد عرصه شده باشیم، راه را پر قدرت ادامه دهیم و پاسدار خون شهیدان خصوصاً شهید سردار سپهبد سلیمانی باشیم.

رستمی تصریح کرد: نمی‌شود در تصمیمات انسانی خطا و اشتباه را نادیده گرفت، در انتخابات هم به همین صورت است و باید اشتباهات در انتخابات به حداقلی ترین صورت ممکن برسد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در یکی از دیدارهایی که  با مقام معظم رهبری داشتیم ، یکی از دانشجویان در مورد نظام پارلمانی و مجلس مباحثی را مطرح کرد و در نهایت گفت که خود حضرت آقا باید وارد شوند، حضرت آقا گفتند باید در مجامع علمی این امر مهم بررسی شود ایرادات و اشکالات و راهکارها داده شود و بعد در معرض تصمیم‌ گیرندگان و فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام قرار گیرند.

وی افزود: دانشگاه‌های ما بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند، در بیانیه ها، مصاحبه ها و بازخوردهایی که در اتفاقات توسط دانشجویان و بعضی از اساتید در دانشگاه ها صورت می‌گیرد شایان این امر است که جریانات سیاسی و احزاب دانشگاه‌ها را و ساحت علمی را بازیچه خود قرار داده‌اند.

رستمی تاکید کرد: سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات چند سال پیش به مجلس ابلاغ شد ولی توسط مجلس این کار صورت نگرفت  که باید این سیاست‌ها پیگیری شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: برخی در هر دوره نزدیک انتخابات یادآور انتخابات می‌شوند و بعد از آن مسئله انتخابات را فراموش می کنند.

تقدیر از صاحبان آثار برگزیده

در اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران ۱۰ اثر برگزیده از ۲۵۰ اثر برگزیده استان ها با ارائه شرکت کنندگان و حضور داوران مورد بررسی قرار گرفت و داوری شدند. در این مراسم اساتید فرهیخته کشوری، مسئولان کشوری و لشکری، مسئولین بسیج اساتید کشور، دانشجویان ، فرهیختگان و… حضور داشتند.

در پایان مراسم و اتمام داوری آثار، جوایزی به برگزیدگان اختتامیه اهدا شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌ رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، داوران اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران، جلال درخشه عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، زاهد غفاری عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد، محمدباقر خرمشاد عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و محمد شفیعی فر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا