خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی ناطق نوری درباره‌ی انتخابات

حجت‌الاسلام «علی‌اکبر ناطق نوری»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه ای با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات گفت:در این شرایط حساس؛ تکیه بر عقلانیت و انتخاب نمایندگان شایسته، علاوه بر اینکه دست نااهلان را از تصدی امور کوتاه خواهدکرد، نشان دهنده انتقاد از تکروی ها، تعصبها و جناح‌بندیهای پوچ است.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری به شرح زیر است:

ملت شریف ایران

در انتخابات پیش رو که قرار است افرادی صلاحیت خود را از رای مردم  کسب کرده  تا به نمایندگی از آنان سخن گفته و مطالبه گری کنند، قهر کردن با صندوق رای که از مهم ترین ارکان رفتار مدنی و پیش‌فرض دموکراسی است، نه تنها نتیجه‌ای مطلوب نخواهد داشت بلکه باعث پیشروی جریانهای افراطی داخل و خارج کشور و رشد نیروهای معاند منافع ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز است.
در این شرایط حساس؛ تکیه بر عقلانیت و انتخاب نمایندگان شایسته، علاوه بر اینکه دست نااهلان را از تصدی امور کوتاه خواهدکرد، نشان دهنده انتقاد از تکروی ها، تعصبها و جناح‌بندیهای پوچ است.

با اطلاع از دغدغه های فراوان معیشتی، اجتماعی و سیاسی که فشار مضاعفی بر ایرانیان بزرگوار تحمیل کرده، از تک تک خردمندان و دوراندیشان این سرزمین دعوت می‌کنم تا در کنار هم، برای اعتلای قانون و تقویت وحدت ملی، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، حضوری چشمگیر و دشمن شکن داشته باشیم تا نقش خود را در اصلاح اشکالات ایفا کرده و شرمسار آیندگان نگردیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انتخاب نمایندگان شایسته !
    دی شیخ گرد شهر بگردید با چراغ
    کز دیو و دد ملولم انسانم آرزوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا