خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عده‌ای در داخل جمهوری اسلامی دنبال مشارکت حداقلی هستند»

صادق جوادی حصار، رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: عده‌ای در داخل جمهوری اسلامی دنبال مشارکت حداقلی هستند که بیان می‌کنند هر زمان مشارکت پایین باشد ما پیروز می‌شویم، این را شفاف و روشن اعلام کردند و آن هم توسط جریانی که چندان به حضور مردم اعتقادی نداشته و معتقد هستند ما باید برای مردم تصمیم بگیریم.

جوادی حصار در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اهمیت حضور مردم پای صندوق‌های رای، اظهار کرد: اهمیت انتخابات با چند عامل کاملا روشن می‌شود، اول اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند تا مردم در انتخابات کمتر مشارکت داشته باشند و آنها افرادی هستند که در دو دسته عمده تعریف می‌شوند، اول مخالفان جدی جمهوری اسلامی و دوم انحصارطلبان داخلی هستند.

وی افزود: افرادی که بیرون هستند بیان می‌کنند اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و رای ندهند، پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی که یکی از عمده‌ترین آنها حضور مردم در عرصه‌ها است، تضعیف می‌شود و این تضعیف چند نتیجه خواهد داشت که مهمترین آن تضعیف نظام است.

جوادی حصار بیان کرد: عده دیگری در داخل جمهوری اسلامی دنبال مشارکت حداقلی هستند که بیان می‌کنند هر زمان مشارکت پایین باشد ما پیروز می‌شویم، این را شفاف و روشن اعلام کردند و آن هم توسط جریانی که چندان به حضور مردم اعتقادی نداشته و معتقد هستند ما باید برای مردم تصمیم بگیریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: این موارد نشان می‌دهد انتخابات مهم است، بنابراین مردم باید نفس انتخابات و صیانت از جمهوریت نظام را مدنظر داشته باشند و به گونه‌ای در انتخابات شرکت کنند که حداقل جریان‌های مخالف و برانداز خوشحال نشوند.

دبیر حزب اعتماد ملی در خراسان رضوی با بیان اینکه انتخاب درست توسط مردم کار سختی است، عنوان کرد: مردم باید متوجه باشند و به افرادی رای دهند که تنها شعار نمی‌دهند که در هر حوزه‌‎ای که مدعی هستند، کارنامه دارند، در واقع باید به کارنامه موفقیت‌های افراد رای دهند. اینکه فردی بگوید دو دوره نماینده مجلس بودم، بنابراین موفق هستم، درست نیست، باید کارنامه او را در مجلس بررسی کنند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی در خصوص تبلیغات نامتعارف برخی کاندیداهای مجلس، گفت: متاسفانه این کاندیداها به جای روشن‌گری، پیروزی خود را در ابهام و عدم اطلاع مردم جستجو می‌کنند و به جای شفافیت، حرف‌های بی‌مبنا، بدون پشتوانه و مبهم می‌زنند که قابل اثبات و قابل رد نیست، بنابراین مردم باید هوشیار باشند و آگاهانه دست به انتخاب بزنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا