خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کدخدایی: میزان مشارکت خوب است

«عباسعلی کدخدایی»، سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق گزارشی که به دست ما رسیده میزان مشارکت مردم خوب است و بعدازظهر هم بیشتر خواهد شد و فکر نکنیم کمتر از ادوار گذشته باشد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی شورای نگهبان در کفتگوی زنده با شبکه خبر درخصوص گزارش تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: در این رابطه کارشناسان در ستاد مشغول بررسی گزارش تخلفات هستند اما تا این لحظه تخلف مهمی نیامده و عموما موارد جزئی بوده که رفع شده و هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

وی درباره کمبود تعرفه نیز گفت: درباره کمبود تعرفه که قبلا گزارش می‌رسیده تاکنون گزارش خاصی نداشتیم.

کدخدایی درباره میزان مشارکت هم گفت: از میزان مشارکت در مقایسه با دوره قبل الان حضور ذهن ندارم اما طبق گزارشی که به دست ما رسیده میزان مشارکت خوب است و بعدازظهر هم بیشتر خواهد شد و فکر نکنیم کمتر از ادوار گذشته باشد.

کدخدایی درباره سامانه مردم ناظر بیان کرد: از امروز از سامانه گزارش تخلفات استقبال شده و مردم مستقیما با ما در تماس هستند و  گزارش ها لحظه به لحظه توسط ستاد نظارت بررسی می شود.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده مردم، در برخی شعب احتمال کمبود تعرفه می رفت که پیش بینی های لازم اندیشیده شده است.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان گفت: با توجه به نگرانی هایی که وجود داشت، دوستان در وزارت کشور پیشنهاد دادند، اثر انگشت از فرایند حذف شد و هیچ گونه نگرانی در انتخابات وجود ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برای شما که زیر 50 درصد رو خوب میدونید، از این هم خوبتره: خیلی خوبتر . یادتونه میگفتید شورا وظیفه ای برای افزایش مشارکت نداره ؟ اینهم نتیجه لجبازی با مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا