خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس دفتر رهبری: هر برگ رای تجدید بیعت با نظام است

رییس دفتر رهبری در هنگام بازدید از ستاد انتخابات در وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت:‌ شرکت در انتخابات طبق فرمایشات رهبری تکلیف شرعی است و مردم امروز در راستای انجام وظیفه‌ی خود در این میدان ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز از وزارت کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی با تقدیر از همه دست‌اندکاران برگزار کننده انتخابات گفت: از خبرنگاران و وزیر کشور که برگزار کننده انتخابات که مسوولیت بسیاری سختی است تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در وضعیت فعلی می‌توانیم ادعا کنیم تمام کفر در مقابل اسلام ایستاده و سردمدارش آمریکاست و عیادی‌اش اروپا و برخی از کشورهای منطقه و تنها کشوری که لاالا الله می‌گوید ما هستیم.

جرم ما این است که سر تسلیم فرود نمی‌آوریم از این رو انتخابات یکی از نمادهای بزرگ مبارزه است و هر رایی که مردم در صندوق می‌اندازند تجدید بیعت است و این بسیار مهم است که البته آمریکا و عیادی‌اش نمی‌توانند تحمل کنند و هرچه در توان داشتند به کار بستند و جنگ آنها ۴۰ سال است که با ملت ایران از اول انقلاب ادامه دارد و البته به جایی نرسیدند چون مردم ایران به فرمایش رهبری بصیرت دارند.

مردم در تشییع جنازه سردار سلیمانی در سراسر کشور و حتی خارج از ایران بصیرت خود را به تمام واقع نشان دادند. سردار سلیمانی سرباز مخلص نظام بود و نتیجه‌ی آن بود که حتی کسانی که ظاهر خوبی نداشتند در مراسم تشییع وی شرکت کردند.


ویدیوی این سخنان و دیگر ویدیوهای خبرنگار انصاف نیوز از محل ستاد انتخابات کشور را می‌توانید در کانال تلگرامی ببینید. [ اینجا ] کلیک کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا