خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشارکت ۴۵درصدی مردم زنجان در انتخابات

خدابخش مرادی، رئیس ستاد انتخابات زنجان گفت: ۴۵ درصد واجدان شرایط استان در انتخابات شرکت کرده‌اند.

مرادی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: براساس تدابیر اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، از ساعت ۸ صبح امروز، همزمان با سراسر کشور اخذ رای در ۷۵۷ شعبه ثابت و سیار استان زنجان آغاز شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه طی چند روز گذشته شاهد برودت هوا و بارش‌های جوی بودیم و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود شده بود، نیاز به تمهیدات برای بازگشایی مسیرهای صعب‌العبور بود که با تلاش‌های انجام شده همه مسیرها باز شد و شعب سیار به مناطق اعزام شدند تا از دقایق اولیه اخذ رای را داشته باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه فناوری، پشتیبانی و آموزش مجموعه عوامل اجرایی، ۳۳ هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش داشتیم و ۱۶ هزار نفر امر برگزاری انتخابات را در ۴ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۵ نماینده برعهده گرفتند.

این مسئول به رصد فرآیند انتخابات اشاره کرد و افزود: در طول برگزاری اخذ رای تا ساعت ۸:۳۲ مورد امنیتی و تخلف انتخاباتی در استان مشهود نبود و تعامل خوبی بین هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت‌های بازرسی، ستاد انتخابات و شورای تامین برقرار شده است.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون ۴۵ درصد واجدان شرایط، رای خود را به صندوق‌ها انداختند و طی بازدیدی که از شعب اخذ رای به ویژه مناطق متراکم جمعیتی انجام شده، هنوز مردم به شعبات مراجعه می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه رای‌گیری تا ساعت ۱۰ شب تمدید شده است، ادامه داد: به دلیل استقبال هم‌استانی‌ها، تا لحظاتی که مردم به شعب مراجعه کنند، تا دقایق پایانی روز دوم اسفند رای آن‌ها دریافت می‌شود.

وی با تقدیر از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش برنامه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: فعالیت نویدبخش و امیدبخش این بود که اصحاب رسانه با خط شیوا و تصاویر زیبا نمای باشکوهی از اقتدار، انسجام و اتحاد را به تصویر کشیدند و آن‌را به بیرون از مرزهای جغرافیایی منتقل کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا