خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار تهران: پس از پایان رای‌گیری میزان مشارکت اعلام می‌شود

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران گفت: بعد از پایان رای گیری میزان مشارکت مردم به صورت شهرستانی و استانی اعلام می شود و وزارت کشور هم مجموع مشارکت مردم در کشور را اعلام خواهد کرد

استاندار تهران در گفت‌وگو با فارس درباره نحوه اطلاع‌رسانی شمارش آرا بیان داشت: بلافاصله بعد از اخذ رأی شمارش آرا آغاز می‌شود و اطلاع‌رسانی همزمان با شمارش آرا انجام خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ مواردی که شبکه‌های معاند درباره اطلاع‌رسانی در خصوص شمارش آرا مطرح می‌شود را کاملاً تکذیب می‌کنیم و قطعاً بعد از پایان رأی‌گیری شمارش آرا شروع می‌شود و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

استاندار تهران گفت: پس از شمارش آرا صورتجلسه‌ای توسط نماینده فرمانداری و دیگر نمایندگان ذی‌ربط امضا خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 5-6 صبح اطلاع‌رسانی لازم صورت بگیرد.

استاندار تهران بیان داشت: بعد از پایان رای گیری میزان مشارکت مردم به صورت شهرستانی و استانی اعلام می شود و وزارت کشور هم مجموع مشارکت مردم در کشور را اعلام خواهد کرد

محسنی بندپی بیان داشت: متأسفانه از چند وقت پیش فرافکنی شبکه‌های معاند درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد ولی حضور مردم و رأی‌ آنها به تمامی این فرافکنی‌ها پایان می‌دهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا