خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عاملان نزاع دسته جمعی شرف آباد یاسوج دستگیر شدند

سرهنگ مصطفایی، جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در ساعت حدود ۲۰ و ۲۷ دقیقه امروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای توسط هواداران دو تن از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ “کیقباد مصطفایی” افزود: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در صحنه درگیری ، تعداد دو نفر از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر و چند نفر از آنها باتوجه به تاریک بودن هوا، از صحنه متواری شدند.

وی اظهارکرد: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر کشته و زخمی شدن افرادی  در پی وقوع این نزاع در حال انتشار است که پلیس استان ، قویا این موضوع را تکذیب می کند .

این مقام انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقدامات کنترلی توسط پلیس و دعوت به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضایی برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس بودیم.

سرهنگ مصطفائی در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش ، شهروندان کوتاه نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا