خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ تند ترانه علیدوستی به رجانیوز: «قلدرهای بی نام»

ترانه علیدوستی، بازیگر سینما در توییتر جملاتی تند به قول خود «جوابی به توهین و افتراهای اخیر بعضی سایتها» نوشته که به نظر می رسد واکنشی به یاداشت اخیر سایت رجانیوز، از سایت های حامی احمدی نژاد است.

به گزارش انصاف نیوز، ترانه علیدوستی نوشت: «اگر سکوت می کنم، این نیست از تهمت ها و تهدیدهای شکمی شما ترسیده ام عزیزان داغتر از آش. دشمن توطئه گر شما من نیستم. بس کنید و خجالت بکشید. من در چارچوب قانون همین مملکت به خودم حق اظهارنظر و نقد می دهم. هرگاه کار غیرقانونی کردم باید به نهادهای رسمی جوابگو باشم. نه قلدرهای بی نام. من معلوم است کی ام و کجام. شمایید که جرأت ندارید اسمتان را زیر متنهای عجیبتان بیاورید. لابد مملکت صاحب دارد که به حرف شما باران نمی آید. معلوم است که مخاطب این حرف هایم مردم و طرفدارها نیستند. عذرخواهی از شماها بابت لحن تندم. اینها جوابی به توهین و افتراهای اخیر بعضی سایتهاست».

هفته ی پیش خانم علیدوستی در ماجرای اعتراض به وضعیت «نرگس محمدی» زندانی که خواستار تماس با فرزندانش بود، در توییتر نوشته بود: «دختر من به «نرگس» میگه «مَرگس». صداش هر هفته عوض میشه و حرف زدنش قشنگتر. اگه نمیتونستم هر روز به حرفهاش گوش بدم، میمردم. #FreeNarges».

سایت رجانیوز بلافاصله پس از آن در متنی بی نام با تیتر «هم‌صدایی مهناز افشار و ترانه علیدوستی با منافقین و آل سعود علیه جمهوری اسلامی در پروژه نرگس محمدی»، با آوردن تحلیل خود از ماجرا، نوشت:

«برخی از اهالی سینما مانند ترانه علیدوستی و مهناز افشار نیز با منافقین تروریست و آل سعود جنایت‌کار همراه شده و در این کمپین مشارکت نمودند، شایسته است مسئولین محترم قضایی نسبت به مشارکت این افراد در این حرکت غیرقانونی و ضدانقلابی واکنش نشان دهند.  لازم به ذکر است که این دو نفر در کمپین‌های دیگر گروه‌های ضدانقلاب علیه جمهوری اسلامی مشارکت داشته‌اند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این خانم های بازیگر با آادی تمام حرف و عقیده اشان را می زنند…سایت رجا هم با شاره به موازین قاهنونی کشور به این حرکت هماهنگ وهمراهی آگاهانه یا غیرآگاهانه این بازیگرها با منافقین وضد انقلاب واکنش نشان داده…خوب کسی قلدری نکرده…مسئله این هست که روشنفکر جماعت خفقان را دوست دارند…نباید به آنها اعتراض کرد…روشنفکران و عقایدشان خط قرمز هستند به کسی هم ربطی ندارد!!!!

    3
    2
  2. حالا چون «مجاهدین خلق» یا سعودی ها به دلایل رقابت و عداوت سیاسی به وضعیت خانم محمّدی اشاره کردن، دیگه هیچ انسان آزاده ای نباید از حقوق قانونی نرگس محمّدی دفاع کنه؟! واقعا آدم حیرت می کنه از استدلال این جور سایت های اینترنتی!!

    2
    4
  3. سایت هایی مثل رجا نیوز همون اقلیت 10 درصد اند که همیشه بر علیه
    منافع ملی و مردم ایران عمل میکنند و هیچ وقت مردمی نبوده ونخواهند بود.

    4
    2
  4. 10 درصد مردم همان هستند که هشت سال در برابر متجاوزان خونخوار ایستادند . همان ها که به وقتش برا عزت و فرهنگ اصیل ملی مذهبی ایران جان می دهند . تاوان …. 90 درصد را این 10 درصد با ایمان و غیرتشان تا حال پرداخت کرده اند تا چه شود و اگر آن شود که …برای قتل و غارت این مملکت نام امثال شما را تیک نمی زنند شما هم له می شوید.

    6
    1
    1. سلام خوبي شما ٤٠ساله همه چي دست شما ١٠درصد هستش ميشه يه رخصت بديد ٩٠درصد مردم كه همه مردم هستن كشور شون رو اداره كنن خيلي جالبه قبول هم داري كه ١٠درصديد بيشتر نيستين راستي اون ادمهايي كه رفتن جنگيدن از شماها نبودن از همون ٩٠درصده بودن يادت باشه…

  5. در جواب ستاره باید بگم که 10 درصد همان هایی هستن که 8سال احمدی نژاد اقتصاد کشور را به ورطه سقوط رساندند و تحریم های فلج کننده کشور رو کاغذ پاره معرفی کردند و دزدی ها و اختلاس های بی سابقه در تاریخ چند هزار ساله ایران عزیزمون رو رقم زدند و اون اتفاق کهریزک در سال 88 رو بوجود آوردند و کشور رو تا آآستانه جنگی بدتر از سوریه در برابر آمریکا و کشورهای عربی پیش بردند و خلاصه کشور رو 40 سال عقب بردند، میباشند.

  6. نقد در چارچوب قانون آزاده به شرطی که دیگه قول بدین به دختر خوشکل و با نمکتون یاد بدین به “نرگس” نگه ” مرگس”..این خیلی بده !!! بالاخره بدشون اومده دیگه !!! و این میشه که نماینده قانون عصبانی میشه .

    1. واقعا وقتی کسایی مثل شما رو میبینم که به راحتی به هموطن توهین میکنید از ایرانی بودنم خجالت میکشم

  7. خانم علیدوستی برا ستاره سینما شدن از هرچی داشته و نداشته گذشته, دیگه چیزی نداره که ازش بگذره. پس چنین مواردی از ایشون دور از انتظار نیس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا