خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتشار عکس خاتمی در صفحه دوم روزنامه‌ی دانشگاه آزاد

روزنامه‌ی فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی که توسط اصولگرایان اداره می‌شود در شماره‌ی امروز خود عکسی از سیدمحمد خاتمی منتشر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، این روزنامه در صفحه‌ی دوم شماره‌ی شنبه با انتشار عکسی از خاتمی در حال انداختن رای در صندوق انتخابات روز گذشته، یادداشتی را با عنوان «اصلاح‌طلبان و انتخابات یازدهم / اصلاح‌طلبان گرفتار عملکرد دولت» منتشر کرده است.

در این یادداشت ادعا شده «در روزهایی که نام‌نویسی از داوطلبان در وزارت کشور و فرمانداری‌ها در جریان بود، سیدمحمد خاتمی جمع قابل‌توجهی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب را برای ثبت‌نام در انتخابات دعوت کرد و از آنها خواست که مطالبه را پاسخگو باشند».

این در حالی است که هیچ اشاره‌ای به منبع این ادعا نشده است.

در این یاددشت همچنین ادعا شده: «. چندی‌بعد و پس از اعلام نتایج بررسی‌ها توسط شورای نگهبان، ناگهان فاز را عوض کردند و گفتند رد صلاحیت‌ها بی‌سابقه بوده و با این شرایط انتخابات را تحریم خواهیم کرد. شورای عالی سیاستگذاری نیز اعلام کرد در تهران لیست انتخاباتی نخواهد داد. در مقطع بعدی اما برخلاف نظر اولیه، اصلاح‌طلبان اقدام به ارائه لیست انتخاباتی در تهران و بسیاری از شهرهای کشور کردند و عدد لیست‌های آنها در تهران از دو و سه لیست هم گذشت. دست آخر فعالان این جریان دیروز در انتخابات حاضر شدند و آرای خود را به صندوق‌ها ریختند.»

این در حالی است که بخشی از اصلاح طلبان بعد از ردصلاحیت بخش‌هایی از کاندیداهای شاخص، موضع عدم مشارکت گرفتند و بخش‌هایی از آنها حتی رای هم ندادند.

خاتمی رای داد

تحریم یعنی چه؟! | سعید حجاریان

نتیجه‌ی نظرسنجی انصاف نیوز: اگر خاتمی حمایت می‌کرد …

جواد امام: پیش بینی نمی‌شود خاتمی از لیستی حمایت کند

دروغ روزنامه‌ی نزدیک به قالیباف درباره‌ی خاتمی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این روزها رادیو معارف قم سرود ، ای ایران ای مرز پرگهر ، پخش میکنه آنوقت انتشار عکس خاتمی جای تعجب دارد ؟!
    در دل مردم به هر حیله رهی باید کرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا