خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه قم: می‌خواهند به بهانه کرونا به قم ضربه بزنند

امام جمعه قم گفت: ما با صراحت اعلام می‌کنیم که همه قمی‌ها همکاری با مسوولان بهداشت را مورد توجه قرار می‌دهند اما هیچ فردی اجازه نمی‌دهد تا دشمن فضای قم را ناامن جلوه دهد و ترامپ خائن و مزدوران داخلی آرزوی شکست قم را به گور خواهند برد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از سایت آستان حضرت معصومه س، آیت‌الله سید محمد سعیدی در میان نمازگزاران شبستان امام خمینی طی سخنانی با اشاره به آیه ۲۵ سوره توبه «لقد نصرکم‌الله فی مواطن کثیره» گفت: به دنبال شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ترامپ رئیس جمهور منفور و تروریست و شرور آمریکا اعلام کرده بود که اگر ایران در صدد انتقام خون شهید سلیمانی باشد ما چندین نقطه میراثی و فرهنگی ایران را می‌زنیم.

وی اضافه کرد: اکنون روشن شده که این مرد خبیث و کثیف و شرور، شهر مقدس قم به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع)، خاستگاه انقلاب اسلامی، پناهگاه شیعیان جهان، مرکز حوزه علمیه و شهر مراجع عظام تقلید و مردم دلاور، قهرمان و ولایت‌مدار را هدف قرار داده و به بهانه پدیده کرونا می‌خواهد ضربه فرهنگی و حیثیتی به قم بزند.

سعیدی گفت: مردم بدانند مسوولان در حال کنترل و مراقبت‌های پزشکی، درمانی و بهداشتی نسبت به این پدیده هستند اما دشمن می‌خواهد با استفاده از این روش هراسی را در دل‌ها ایجاد کند و قم را شهری ناامن نشان دهد و انتقام همه شکست‌های خود را از قم بگیرد.

وی ادامه داد: ما با صراحت اعلام می‌کنیم که همه قمی‌ها همکاری با مسوولان بهداشت را مورد توجه قرار می‌دهند اما هیچ فردی اجازه نمی‌دهد تا دشمن فضای قم را ناامن جلوه دهد و ترامپ خائن و مزدوران داخلی آرزوی شکست قم را به گور خواهند برد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا