خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام اسامی منتخبین حوزه انتخابیه مشهد و کلات

حسن جعفری، رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی نهایی شدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی حسن جعفری با بیان این مطلب اظهار کرد: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، آقایان حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، جواد کریمی قدوسی، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی و فاطمه رحمانی به عنوان نماینده به مجلس راه پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: حوزه‌های انتخابیه تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه محسن زنگنه، تربت جام، تایباد باخرز و صالح‌آباد جلیل رحیمی جهان‌آبادی، درگز حسن رزمیان‌مقدم، فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه سید احسان قاضی‌زاده هاشمی حائز بیشترین آرا شده و منتخب گردیده‌اند.

جعفری بیان کرد: در حوزه‌های انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب آقایان بهروز محبی نجم‌آبادی و علی‌اصغر عنابستانی و در نیشابور و فیروزه احسان ارکانی و هاجر چنارانی بیشترین میزان آرا را به خود اختصاص داده و انتخاب شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه قوچان و فاروج علی آذری، چناران و بینالود حسین عباس‌زاده، کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد جواد نیک‌بین، گناباد و بجستان محمد صفایی دلوئی و خواف و رشتخوار اکبر احمدپور به عنوان منتخب مردم برگزیده شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از مجموع ۱۸ نماینده استان هفت نفر نماینده دور قبل بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه منتخب مجلس خبرگان رهبری نیز آرا شمارش و در حال تجمیع‌سازی بوده که به محض ثبت در سامانه جامع انتخابات اعلام می‌گردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا