خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب مکالمه با شبکه منوتو

سیدمحمد ناظم زاده در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی ادعای مکالمه‌ی شخصی به نام حمید کاری با بخش اتاق خبر شبکه منوتو درباره‌ی انتخابات و ادعای اینکه او «عضو بنیاد باران و از نزدیکان محمد خاتمی و مصطفی تاجزاده» است، نوشت:

در فضای مجازی کلیپی منتشر شده علیه آقای حمید کاری با این عنوان: “مکالمه لو رفته از همکاری برخی اصلاح طلبان با شبکه من و تو!”

از ایشان جویا شدم، اینطور جواب دادند:

سلام علیکم
تمامش دروغه
یک همچین چیزی رو ساخته بودند و می‌خواستند به زور منتسب کنند به من بعد از اتمام بازجویی‌ها در سنوات قبل، حالا برداشتند پخش می‌کنند توی شبکه مجازی احتمالا برای بهره‌برداری‌های انتخاباتی.
ضمنا گفتند به زودی دادگاه می‌خواهند تشکیل دهند؛ فکر کنم خواستند مجموعه قضایی رو هم تحت تأثیر قرار دهند.
خدارو شکر نه عضو بنیاد باران بوده‌ام و نه می‌توانستم باشم (چون آن بنیاد متشکل از مدیران دولت اصلاحات است) و در منزل ماهواره هم ندارم که از شبکه‌ای که گفته‌اند خبر داشته باشم.
فقط آقای امام گاهی در بنیاد باران برای افطاری در ماه مبارک رمضان به همراه دوستان دوران جنگ به عنوان میهمان دعوتمان کرده‌اند.
آنان که این سندسازی‌ها را باور می‌کنند حداقل یکبار کنترل کنند ببینند اصلا چنین مثلا مصاحبه‌ای از آن شبکه‌های معلوم الحال پخش شده یا خیر؟ چه روز و ساعتی؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام از این آقای حمید کاری سئوال دارم ایشان چه چیزی را تکذیب میکنند طرف مقابل شبکه من و تو نبوده؟ طرف مقابل شان که بوده؟ آیا صدا ایشان نبوده؟اگر به ایشان تهمت زنده اند آیا از خبرگزاریهای منتشر کننده شکایت کرده اند ؟ ما در گروهمان این کلیپ منتشر شده میخواهیم انصاف را رعایت کنیم تکذیبیه را هم منتشر کنیم منتظر جواب سئوالها هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا