خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آماده‌باش ۱۰۰درصدی» در خرم‌آباد برای مقابله با سیل

فرماندار خرم‌آباد از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی دستگاه‌ها در این شهرستان خبر داد.

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به اخطاریه‌های هواشناسی در خصوص احتمال وقوع سیل، جلسه ستاد بحران شهرستان برگزار شد. نکات و هشدارهای لازم نیز به دستگاه‌های مختلف و مردم اطلاع داده شده است.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها به‌ویژه خدمات‌رسان‌ها در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی هستند و تمام مرخصی‌ها لغو شده‌ است. ماشین‌آلات ادارات در دسترس هستند و اگر نیاز باشد از بخش خصوصی نیز کمک گرفته می‌شود.

طولابی با اشاره به لایروبی رودخانه‌ها، فراهم کردن نیوجرسی، کیسه شن و… افزود: به دستگاه‌ها هرآنچه که نیاز بوده تاکید کرده‌ایم انجام شود تا مشکلی رخ ندهد.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه برای اسکان اضطراری؛ سالن‌ها و اماکن ورزشی تجهیز شده، اضافه کرد: هلال‌احمر و برخی دستگاه‌ها نیز برای اسکان اضطراری فعالیت‌هایی انجام داده‌اند و حتی شاید از مساجد و مدارس هم برای اسکان استفاده شود.

وی با بیان اینکه در سطح روستاها نیز اقدامات خوبی انجام گرفته، تصریح کرد: به مناطقی که در معرض خطر سیل یا رانش زمین هستند تاکید شده اقدامات لازم را انجام دهند.

طولابی گفت: هر اداره‌ای باید ستاد بحران خودش را تشکیل دهد و نباید موضوعی در بحث سیل مغفول بماند.

فرماندار مرکز لرستان تاکید کرد: در این روزها ستاد بحران شهرستان خرم‌آباد آماده‌باش است و امیدواریم مردم به توصیه‌ها گوش فرا دهند تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا