خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: اگر در انتخابات پیروز نشوم، آمریکا به پایان رسیده است

خبرگزاری فارس نوشت: ««دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه لاف‌زنی‌ها درباره بازگشت خود به کاخ سفید، مدعی شد عدم پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، پایان آمریکا خواهد بود.

ترامپ در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی، انتخابات سال آینده را مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکا توصیف کرده و مدعی شد اگر به‌عنوان رئیس جمهور بعدی انتخاب نشود، کشورش به آخر خط می‌رسد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی درباره ادعاهای خود توضیح داد: «اگر من در انتخابات پیروز نشوم، به نظرم کشور ما به پایان رسیده است. از نظر من، این مهمترین انتخابات است. زیرا در دوران ریاست جمهوری جو بایدن، آمریکا در حال حرکت به سمت جهنم است».

این تاجر و سیاستمدار آمریکایی در مورد اتهامات وارده به خودش نیز گفت: «از این بسیار مطمئن هستم که تأثیری در آراء من ندارند. من اصلاً اهمیتی به آن پرونده‌ها نمی‌دهم زیرا برای کشورم و برای مردم می‌جنگم».

طبق این گزارش، ترامپ در ادامه مدعی شد که در صورت پیروز شدن در انتخابات ۲۰۲۴، از اختیار عفو ریاست جمهوری برای مختومه کردن پرونده‌های کیفری خود استفاده نمی‌کند.

به نوشته اسپوتنیک، وی با ادعای اینکه هیچ کار اشتباهی مرتکب نشده، افزود:‌ «می‌توانستم خودم را عفو کنم. چنین فرصتی به من داده شده بود. می‌توانستم موقع رفتن از کاخ سفید، خودم را عفو کنم. اما با خودم گفتم این آخرین کاری است که حاضر به انجامش هستم زیرا اصلاً علاقه‌ای به فکر کردن به آن هم ندارم».

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این نیز ادعا کرده بود که «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی این کشور با کمک کردن به تشکیل پرونده‌های کیفری و آغاز محاکمه وی، به روسیه بهانه‌ای داد تا آمریکا را به سخره بگیرد.

ترامپ هم‌اکنون در جریان چهار پرونده کیفری با ۹۱ مورد اتهام جرم مواجه است که به گفته خودش می‌تواند تا ۵۶۰ سال زندان برای او همراه داشته باشد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا