خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت خاتمی از لیست اصلاح طلبان

«سیدمحمد خاتمی» لیدر اصلاحات از لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، پس از انتشار لیست از سوی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، انتقادهایی به ترکیب لیست مطرح شده بود و بخشی از کاندیداهایی که در لیست نبودند، انصراف خود را به حمایت خاتمی از لیست موکول کرده بودند؛ اتفاقی که به زودی به صورت علنی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با آبروی این مرد شریف بازی نکنید … ایرادها رو اصلاح کنید … افراد منتقد رو بیارید تو لیست … همه یه تیپ باشن که باز فاسد میشن!!!

  2. یاشارو چرا نذاشتن تو لیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انقد از این پدرخوانده بازی و قیم مآبی ضربه دیدیم! چرا احزاب باید سهم داشته باشن …؟ مگه سیستم حزبی داریم ما و مگر حزب پاسخگو داریم ما؟؟؟ نبود منتقدی مثل یاشار نقص این لیسته

  3. دوست عزیز: شهروند! نمی دانم شما چند سالتان است اما این حرف هایی که من در این چند روز شنیدم برای من تازگی نداشت سال های اصلاحات همین مسائل و این قبیل نارضایتی ها به گونه ای شدیدتر حتی مطرح می شد و من در عجبم ما چه زمانی قرار است اصول بازی حزبی را یاد بگیریم و به تصمیمات بزرگان اصلاحات احترام بگذاریم اگر قرار است خودمان تصمیم بگیریم که دیگر نیازی به لیست و کار حزبی نیست اگر قرار است لیست و حزب مطرح باشد بودن یا نبودن یک نفر فقط و فقط در درون حزب یا جبهه باید مطرح شود نه در فضای بیرونی .

    2
    6
  4. دوست عزيز جناب خيرى
    فرمايش جنابعالى در مورد احزاب و رعايت قواعد بازى صحيح اما انتقاد جناب شهروند هم وارد است، حكايت ليست اميد كه نبايد دوباره تكرار شود، تقريباً نيمى از اسامى ناشناخته اند، انتخابات كه عرصه كسب تجربه نيست. عضويت در شوراها خصوصاً شوراى تهران از حساسيت بالائى برخوردار است بايد كسانى در اين عرصه حضور پيدا كنند كه بنا به « فرموده » عمل نكنند و حاضر به پرداخت هزينه باشند. تا كسانى چون دكتر غلامعلى رجائى، مهندس اصغر زاده، ياشار سلطانى و …هستند كه نبايد سراغ ديگران رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا