خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تست کرونا معاون وزیر بهداشت و محمود صادقی مثبت شد

ابسنا نوشت: محمود صادقی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«تست کرونای من مثبت شد. این پیام را در شرایطی می‌دهم که چندان امیدی به ادامه حیات در این دنیا را ندارم.

آقای رئیسی

خانواده‌های زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضا دارند برای جلوگیری از شیوع بیماری به زندانیان امنیتی و سیاسی مرخصی بدهید تا  کنار خانواده‌ها این اپیدمی را پشت سر بگذارند.»

چند روز پیش صادقی در مطلبی در توییتر خود گفته بود که دو سه روز تب و لرز داشته و به بیمارستان مراجعه کرده و مورد معاینه قرار گرفته و پزشک توصیه کرده چند روز استراحت کند.

روز گذشته تست کرونا از تمامی نمایندگان در محل مجلس شورای اسلامی گرفته شد.


معاون کل وزارت بهداشت در پیامی ویدئویی گفت: من هم کرونایی شدم. از دیروز تب داشتم، تست اولیه‌ام آخر شب مثبت شد لذا از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام.

وی در  پیامی ویدئویی گفت: «من هم کرونایی شدم و از دیروز تب داشتم، تست اولیه‌ام آخر شب مثبت شد و از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام. چند دقیقه قبل به من گفتند که تست نهایی‌ات قطعی شده و دارم درمان را شروع می‌کنم. حال عمومی‌ام بد نیست، خوبم، مقداری کوفتگی دارم و تب داشتم که ان شاءالله کم می شود».

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه «مطمئن باشید با تلاش خدمتگزاران شما در وزارت بهداشت به رهبری دکتر نمکی و با پشتیبانی شما و ارکان نظام حتما ظرف چند هفته آینده در مقابله با این ویروس پیروز خواهیم شد» افزود: «مطمئن باشید ما کرونا را شکست می‌دهیم».

حریرچی ادامه داد: «مراقب خودتان باشید؛ این ویروس، ویروس دموکراتی است،‌ فقیر و غنی و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد و ممکن است تعدادی را مبتلا کند. درمان موثر برای آن داریم و حواستان به خودتان باشد و مراقب دکترها و پرستارها هم باشید که با جانفشانی خدمت می‌کنند. کارهایم را تلفنی دنبال می‌کنم و امیدوارم ظرف چند روز آینده که علائمم برطرف شد، دوباره برگردم و خدمتگزاری را به شما ادامه دهم».

جهانپور رییس روابط عمومی وزارت بهداشت هم درباره خبر تست مثبت آزمایشات دکتر حریرچی گفت: ایشان دیروز صبح پیش از حضور در جلسه سخنگوی دولت علائمی مشابه آنفلوآنزا داشتند که با توجه به ادامه دار شدن این علائم از ایشان آزمایش به عمل آمد.

وی افزود: شب گذشته آزمایش اولیه ایشان مثبت اعلام شد و امروز نیز پس از انتشار آمار قطعی مبتلایان به کروناویروس متوجه شدیم که ایشان نیز به این ویروس مبتلا شده‌اند.

جهانپور این موضوع را دور از انتظار ندانست و خاطرنشان کرد: از آنجایی که ایشان در راس کار بودند ابتلایشان به کروناویروس بعید نبود اما، حتما این ویروس را شکست خواهند داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا