خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اقدامی دیگر باید! / غلامعلی رجایی

به گزارش انصاف نیوز، غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در وبلاگ خود نوشت: امروز صبح، شنیدن گزارش پیک بامدادی پس از اخبار ساعت هشت صبح از رادیو ایران درباره‌ی تجاوز یا تعرض ماموران عربستان سعودی در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی که به همراه خانواده‌هایشان از عمره قصد بازگشت به ایران را داشتند اشک مرا درآورد.

 اشک ریزان با خود می‌گفتم چه خاطره‌ی تلخی از مکه و خانه‌ی خدا و طواف و… در ذهن این نوجوان‌ها و خانواده‌های ماتم زده‌ی آن‌ها ماندگار شد. خدا به داد دلشان برسد.
از این روش سعودی‌های بی شرم بوی تحقیر ملت ایران به مشام می‌رسد و باید جواب مناسبی به آن‌ها داده شود. جوابی که از آن بوی غیرت امام و انقلاب به مشام برسد.
حتی اگر موقتا پروازهای عمره دراعتراض به این عمل زشت تعطیل شود اقدام خوبی است.
اعتراض دیپلماسی و رضا دادن به محاکمه این دو مامور جنایت پیشه کافی نیست. اقدامی دیگر باید تا غرور شکسته شده‌ی ایران شیعی بازگردد.
خاطره‌ی سیلی زدن حضرت امیر المومنین علی بن ابیطالب علیهماالسلام به صورت خود از شدت شرم و ناراحتی و غیرت نسبت به حرمت بندگان خدا در مسجد کوفه در بالای منبر پس از شنیدن این خبر که سپاه شام از پای یک زن یهودی که در ذمه‌ی اسلام بوده خلخال به در کرده‌اند آیینه‌ی خوبی برای مسولین ماست. البته اگر بخواهند به حضرت اقتدا کنند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا