خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تشکر محمد خاتمی از روحانی

سید محمد خاتمی از حسن روحانی به دلیل صدور  «دستور تعطیلی پروازهای هواپیمایی» از نوع ایران 140 و رسیدگی به سانحه اخیر تشکر کرد. در این پیام رئیس جمهور اسبق کشورمان همچنین جان باختن ماشاءالله شکیبی نماینده اسبق مردم طبس در مجلس را نیز تسلیت گفته است. 
متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در حادثه و فاجعه سقوط هواپیمای ایران 140 که منجر به کشته شدن ده ها تن از هموطنان عزیز و زخمی شدن عده ای دیگر شد، انسانی شریف و با اخلاق و خدمتگزار صادق انقلاب و ایران و غمخوار مردم، جناب آقای ماشاءالله شکیبی نماینده اسبق مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز جان باخت و ما را با غمی مضاعف دمساز کرد. ضمن عرض تسلیت به همه بازماندگان این سانحه تلخ، خدمت همه دوستداران آقای مهندس شکیبی عزیز و خانواده محترم و بازماندگان ایشان تسلیت ویژه دارم.
سوانحی از این دست در کشور ما کم نیست که البته در بسیاری از موارد طبیعی است و احیاناً ناشی از قصور و تقصیر، ولی به هر حال بر مسؤولان ذی ربط است که با تدبیر و برنامه ریزی و جدیت برای پیشگیری از این حوادث و به حداقل رساندن آن تلاش کنند و اگر قصوری نیز بوده است اجازه تکرار آن را ندهند و با تقصیر و مقصر نیز برخوردی جدی و البته عادلانه شود؛ امری که کم و بیش در همه دورانها (از جمله دوران مسؤولیت خود ما) آنگونه که باید و شاید صورت نگرفته است.
در این مورد خاص به طور ویژه از ریاست محترم جمهور تشکر می شود که علی العجاله دستور تعطیلی پروازهای هواپیمایی از این نوع و رسیدگی به امر را صادر فرمودند. امیدوارم به نتیجه ای درست برسند و مردم ما در آینده کمتر شاهد چنین فاجعه ای خسارت بار باشند. برای مجروحان حادثه نیز از خداوند شفای عاجل طلب می کنیم و به ارواح پاک جان باختگان بخصوص برادر عزیزمان جناب آقای مهندس شکیبی درود می فرستیم.
 انتهای پیام./

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا