خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آستان قدس: از تشرف حضوری به حرم رضوی خودداری کنید

آستان قدس رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام این که «ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد» تاکید کرد: همه هم‌میهنان عزیز و عاشقان حضرت ثامن الحجج از تشرف حضوری خودداری کنند.

به گزارش آستان نیوز، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی
با اعتذار از محضر مبارک امام رئوف حضرت رضا علیه آلاف التحیه والثناء؛
همراه با سلام و درود و آرزوی صحت و سلامت برای همه مردم شریف ایران اسلامی و ارادتمندان به ساحت قدسی ائمه معصومین علیهم السلام اجمعین در اقصی نقاط عالم، با عنایت به توصیه‌های موکد مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی در جلوگیری از برگزاری تجمعات، ضمن عذرخواهی از مشتاقان زیارت حرم مطهر رضوی به استحضار می‌رسانیم ویژه برنامه‎های نوروزی و اعیاد شعبانیه آستان مقدس رضوی از جمله برنامه تحویل سال نو به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

آستان قدس رضوی با همکاری سازمان صداوسیما و خدمتگزاران اهل بیت اطهار علیهم‌السلام اجمعین در بخش‌های مختلف رسانه‎ای و فضای مجازی در نظر دارد بستر بهره‌مندی همه ارادتمندان از انوار معنوی مضجع منور رضوی به صورت غیرحضوری و زنده و مستقیم را فراهم نماید.

بنابراین از همه هم‌میهنان عزیز و عاشقان حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء خواهشمندیم از تشرف حضوری خودداری و به صورت غیر حضوری و زیارت از راه دور، متوسل به وجود مبارک حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیه شوند.

ان‌شاءالله با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام اجمعین و عنایت و کرامت حضرت امام هشتم علیه آلاف التحیه والثناء و دقت نظر در رعایت اصول بهداشتی، ملت شریف ایران به عافیت، سلامت و پیشرفت نائل شوند و در آینده نه چندان دور خادمان بارگاه مطهر حضرت رضا سلام الله علیه با توانی بیش از پیش پذیرا و خدمتگزار زائران و مجاوران ارض اقدس رضوی گردند.

روابط عمومی آستان قدس رضوی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا