خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«کریمی قدوسی به چوپان دروغگو معروف شده»

فرارو نوشت: در پي طرح برخی ادعاهای شاذ درباره نفوذ در نهاد رياست‌جمهوری از سوی محمدجواد كريمی قدوسی، يك منبع آگاه در ریاست جمهوری گفت: ايشان متاسفانه در فضای سياسی كشور به چوپان دروغگو معروف شده و اگر احيانا حرف راستی بزنند، مايه تعجب خواهد بود و بايد نسبت به آن واكنش نشان داد.

او با رد اظهارات اخير كريمی قدوسی افزود: حتی هم‌جناحی‌های ايشان هم عمدتا روی اظهارات ايشان حساب باز نمی‌كنند و اذعان دارند كه وقتی ايشان ادعایی عليه كسی مطرح می‌كند، به اعتبار تجارب متعدد دروغگویی و خلاف‌گویی ايشان در گذشته، ادعايش فاقد صحت، عقلانيت و حتی ظرافت‌های مرسوم دروغگویی است.

لازم به ذكر است كه هر آنچه ايشان تحت عنوان نفوذ در رياست‌جمهوری و برخی مديران اين نهاد به زبان آورده است، كذب محض و از اساس ساخته و پرداخته ذهن بيمار گوينده يا كسانی است كه ظاهرا او را به سخره گرفته‌اند.

او در پايان با انتقاد از رسانه‌هایی كه علی‌رغم سوابق متعدد دروغگویی و اظهارات خلاف واقع، همچنان به نشر اظهارات كريمی قدوسی می‌پردازند، گفت بدیهی است نشر اظهارات ايشان، نشر اكاذيب به حساب می‌آید و به موجب قانون جرم است. از مراجع محترم قضایی انتظار می‌رود، در قبال بيان اينگونه اظهارات و نشر آنها كه مصداق تشويش اذهان عمومی و آشكارا تهمت و افتراست سكوت نكنند و وظيفه قانونی خود را در راستای قوانين مصرح كشور به انجام برسانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا