خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست از فراکسیون امید برای اخراج نمایندگان کاسب

«فراکسیون امید مجلس باید درباره حضور وکیلی و تاجگردون که از سبد لیست امید وارد مجلس شدند ولی علیه تنها وزیر اصلاح طلب کابینه فعالیت می کنند تجدید نظر کند و این ۲ نماینده را از فراکسیون امید هر چه زودتر اخراج کند»

کانال تلگرامی «سلام» نوشت: علی ربیعی برای استیضاح آماده می‌شود. در یک‌سال، سه بار ربیعی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس رفته و دو بار از استیضاح گذر کرده است. آخرین بار فقط یک رای توانست ربیعی را در خانه ملت حفظ کند.

حالا فشار روی وزیر کار از همیشه بیشتر است. با این حال ترکیب نمایندگان استیضاح کننده ربیعی نشان می‌‌دهد اکثریت آنان از نمایندگان فراکسیون زاگرس‌نشین‌ها هستند؛ نمایندگانی که قومیت لر و کرد دارند.

به نظر می‌رسد تاجگردون و وکیلی که نفوذ بالایی در این مناطق دارند، بیشترین تاثیر را در انجام استیضاح ربیعی داشته‌اند. آنگونه که آنها گفته‌اند دلیل استیضاح، موضوع اشتغال جوانان و افزایش بیکاری در مناطق محروم و مرزی بوده است.

نمایندگان مخالف استیضاح ربیعی استدلال آورده‌اند که طرح استیضاح از کمیسیون به صحن نرفته و حق دفاع در کمیسیون اجتماعی از ربیعی گرفته شده است بنابراین فرایند استیضاح غیر قانونی است.

با این حال فراکسیون امید مجلس باید درباره حضور وکیلی و تاجگردون که از سبد لیست امید وارد مجلس شدند ولی علیه تنها وزیر اصلاح طلب کابینه فعالیت می کنند تجدید نظر کند و این ۲ نماینده را از فراکسیون امید هر چه زودتر اخراج کند تا این لکه ننگ از روی فراکسیون امید پاک شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا