خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیل اخیر لرستان می‌توانست به فاجعه‌ای ملی منجر شود، اما…

محمد شریفی‌مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: این سیل کم‌سابقه در صورت هرگونه بی‌تدبیری می‌توانست به حادثه و فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر منجر شود.

به گزارش ایسنا شریفی‌مقدم اظهار کرد: ۶ و ۷ اسفند ماه تجلی حماسه بزرگی از همکاری و تلاش و تشریک مساعی در راستای مهار سیلاب بود.

وی ادامه داد: این سیلاب کم‌سابقه در صورت هرگونه بی‌تدبیری می‌توانست به حادثه و فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر منجر شود.

شریفی‌مقدم افزود: دیروز و امروز فرزندان این آب و خاک همانند حماسه‌ی هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود به دفاع از جان و مال مردم در مقابل سیلاب پرداختند.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته و با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، مدیریت شهری خرم‌آباد، برنامه‌ریزی گسترده‌ای را صورت دادند تا از رهاورد سیلاب خراشی بر پای هیچکدام از شهروندان نیفتد و خواب و آرام مردم عزیزمان آشفته نشود.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در نقاط حادثه‌خیز و ترمیم خرابی‌های سیل گذشته و اصلاح نقاط ضعف، خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد و خبری از طغیان آب و آسیب به تاسیسات شهری و معابر و منازل مردم نبود.

شریفی‌مقدم بیان کرد: از شهروندان بافرهنگ و بی‌نظیر خرم‌آبادی به‌ویژه ساکنین اطراف رودخانه‌ها که به توصیه‌ها و هشدارهای پرسنل شهرداری توجه کرده و نکات ایمنی را رعایت کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا