خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جومونگ ۳» در راه آنتن تلویزیون

خبرگزاری ایسنا نوشت: شبکه تماشا از امشب سریال کره‌ای «امپراطور افسانه‌ها» را روی آنتن می‌برد. همچنین فصل سوم مجموعه «جومونگ» در مرحله دوبله قرار دارد.

«جومونگ» یک سریال تلویزیونی کره‌ای به کارگردانی لی جو هاوان است. داستان این سریال بر اساس افسانه‌های تاریخی درباره جومونگ الهام گرفته شده است. 

از امشب شبکه تماشا سریال «امپراطور افسانه‌ها» را پخش می‌کند که محصول ۲۰۱۰ کره جنوبی و در ژانر تاریخی ساخته شده است. این سریال اسپین آف دو سریال «جومونگ» و «امپراطور بادها» است.

«جومونگ ۳» در راه آنتن تلویزیون

در خلاصه این سریال آمده: سال‌ها بعد از پیروزی جومونگ و فتح سرزمین گوگوریو به دست او و سوسانو، بین این دو بر سر اداره گوگوریو اختلاف جدی پیش می آید. جومونگ که از برخورد و زیاده خواهی سوسانو خشمگین شده است او را از کشور بیرون می کند و سوسانو نیز با ابراز نارضایتی از خودخواهی ها و غروری که جومونگ را در برگرفته به همراه پسران و اعضای قبیله اش گوگوریو را ترک کرده و … .

«جومونگ ۳» در راه آنتن تلویزیون

شبکه تماشا با توجه به درخواست مخاطبان در تدارک دوبله سریال «جامیونگ گو» است. این سریال داستان جومونگ و نوادگانش را به تصویر می‌کشد.

«جامیونگ گو» به دوران فروانروایی موهیول بر گوکوریو می پردازد و زمانی را نشان می‌دهد که گوگوریو برای به دست آوردن غذای روزانه مردمانش دچار مشکل شده و موهیول به همراه شاهزاده‌اش هودانگ برای تامین آذوقه مردم چشم به سرزمین‌های حاصل‌خیز اطراف دارند و یکی از این سرزمین‌ها نانگ نانگ است که پادشاهی آن به تازگی توسط دو فرمانده کشور سقوط کرده و جنگ بین خانواده‌های دو فرمانده برای تصاحب تاج و تخت شروع شده و هودانگ که پسر موهیول و نوه جومونگ موسس گوگوریو است قصد دارد از این آشفتگی استفاده کند و آن سرزمین را صاحب شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا