خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیرعامل پرسپولیس: قصدی برای شکایت از زنوزی ندارم

محمدحسن انصاریفرد درباره‌ی احتمال شکایت از مالک تراکتور به خاطر اظهارات اخیرش علیه باشگاه پرسپولیس گفت که قصدی برای شکایت از زنوزی ندارند.

به گزارش ایسنا، محمدحسین انصاری‌فرد بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل شهرخودرو گفت: بازیکنان و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند. پیروزی مقتدرانه‌ای بود. شهرخودرو فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای بازی کرد. باید این تیم خصوصی حمایت شود که از جیب خود خرج می‌کند. واقعا جای تقدیر دارد. به عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی را ارائه کردیم. البته جای هواداران خالی بود اما دعا و قلب آن‌ها همراه ما بود تا با تلاش خودمان برنده بازی شویم.

وی اینکه ادعای حمیداوی، مالک شهرخودرو مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان با محروم کردن دو بازیکن این تیم دنبال قهرمان کردن پرسپولیس هستند، اظهار کرد: نمی‌خواهم جواب او را بدهم. او از جیب خود هزینه می‌کند و زحمت می‌کشد اما این صحبت‌ها درست نیست و هجمه‌ها علیه تیم ما وجود دارد. ما از این ناحیه خیلی ضربه خوردیم. ما کار خودمان را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم و کار مربیان درست است. رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مخالفت باشگاه‌ها با برگزاری مسابقات لیگ برتر و بی‌تفاوتی پرسپولیس نسبت به این موضوع هم گفت: ما مشکلی نداریم. می‌گوییم هر چه مسئولان برگزاری بازی‌ها بگویند، تبعیت می‌کنیم. علاقمند به برگزاری بازی‌های خودمان هستیم تا هر چه زودتر برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

او در واکنش به اینکه تیمش می‌تواند زودتر از موعد قهرمان لیگ برتر شود، تاکید کرد: ما کارمان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی فوتبال بهتری ارائه می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم. اعتقاد دارم در دو بازی با التعاون می‌توانیم نتیجه دو بازی نخست خودمان را جبران کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بازگشت استوکس به این تیم و دریافت غرامت از او گفت: در حال مذاکره برای بازگرداندن استوکس از طریق مذاکره هستیم. قرارداد او به گونه‌ای است که می‌توانیم جریمه این چند بازی را از او بگیریم.

او درباره پرداخت مشکلات مالی تیمش اظهار کرد: الان ۵۰ درصد از دستمزد بازیکنان را پرداخت کردیم اما آن‌ها از سال‌های قبل طلبکار هستند.

مدیرعامل این باشگاه درباره شکایت کالدرون از پرسپولیس یادآور شد: شکایت کالدرون به دست ما رسیده و در حال بررسی هستیم.

وی همچنین در واکنش به شکایت از زنوزی، مالک تراکتور به خاطر اظهارات اخیرش علیه باشگاه پرسپولیس نیز گفت که قصدی برای شکایت از زنوزی ندارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا