خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرونا به کاخ باکینگهام رسید

به نوشته‌ی وبسایت فرانسوی پیور پیپل یکی از کارکنان کاخ سلطنتی باکینگهام به ویروس کرونا مبتلا شده است و ممکن است دلیل خروج ملکه الیزابت از آنجا همین مساله بوده باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت فرانسوی پیور پیپل، آزمایش کروناویروس یکی از کارکنان کاخ سلطنتی انگلیس در حالی مثبت اعلام شد که ملکه الیزابت دوم در لندن حضور داشته است.

یک منبع آگاه به روزنامه «سان» اعلام کرد الیزابت دوم در سلامت کامل است ولی مصمم بود که کاخ را ترک کند. بخشی از کسانی که برای وی کار می‌کنند از بیماری کرونا می‌ترسند چرا که ملکه تا چند روز گذشته با افراد زیادی دیدار داشته است ولی او به زودی تولد ۹۴ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و مشاوران وی فکر می‌کنند که باید از خطرات جلوگیری کرد.

الیزابت دوم به همراه فیلیپ، همسر خود از ترس شیوع ویروس کرونا به صورت اورژانسی به کاخ ویندزور رفته‌اند تا در زمان منع آمد و شد در این کاخ بمانند.

در این بین یکی از سخنگویان کاخ سلطنتی اعلام کرد: ما درباره سلامت تک‌تک کارکنان به صورت انفرادی اطلاعاتی ارائه نخواهیم داد. مطابق دستورالعمل‌های مناسب و فرایندهای خودمان، برای محافظت از کلیه کارمندان و تمامی افراد مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

یکی از کارکنان کاخ سلطنتی که آزمایش وی به ویروس کرونا مثبت اعلام شده بود در هفته گذشته بیماری‌اش عود کرد. یکی از منابع نزدیک به ملکه به روزنامه سان گفت کاخ سلطنتی ۵۰۰ کارمند دارد و همانند هر مکان دیگری غیرقابل تصور نبود که کسی در زمان مشخصی مریض می‌شود یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا