خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای کلید زنگ در کنار دست آیت الله خامنه‌ای

کلید زنگی که دیروز در کنار دست آیت الله خامنه‌ای بود در شبکه‌های اجتماعی به سوژه‌ی گمانه‌زنی‌ها تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما، در پیام ویدئویی تقدیر رهبری از تلاش و خدمات پزشکان و پرستاران، یک “کلید زنگ” به چشم میخورد که در کنار دست رهبری و دسته صندلی بود و در بسیاری از دیدارها نیز در کنار صندلی ایشان دیده می‌شود و کاربرد مشخص احضار افراد خارج از اتاق را دارد. این کلید زنگ که در اتاق کار خیلی از افراد وجود دارد، دستمایه این شد که برخی تعابیر عجیبی درباره آن به کار ببرند.

مثلا خبرنگار رادیو فردا در توئیت خود این زنگ را کمک کننده به رهبری برای تکلم دانست! توئیتی که محمدصادق علیزاده دبیرحاشیه نگار به آن اینگونه پاسخ داده است:

«‏کلید یک زنگ که در خیلی از محیط‌های دیگهٔ اداری هم وجود داره. نمونه‌ش همین تصویر دیدار با شرکت‌کنندگان کنفرانس اسلامی در سال ۸۹ که کلید و زنگ مزبور به پایه سمت چپ صندلی متصل شده»

در ادامه تصویری از این زنگ را در کنار صندلی رهبری مشاهده می‌کنید:

بنا بر گزارش انصاف نیوز، حتی در میان گمانه زنی‌ها، یکی نوشته بود که شاید دکمه‌ی کنترل فیلمبرداری از خودشان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خناثان کفگیرشان خیلی وقت به دیگ خورده وبه اراجیف گویی افتادند.حضرت آقا دراین صندلی رهبری برخلاف خیلی دیگر از نسل اول انقلاب برای خودشان درامور ایران نقش تاریخی تعریف کرده والحق در بیش از سه دهه در خطرناک ترین منطقه جهان کشور ما را در مقابل لشکر جرار داخلی وخارجی وصیهون جهانی به خوبی هدایت کردند.سرباز ایشان ازبرلین.

    10
    14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا