خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به سفر رضا پهلوی به اسرائیل

واکنش‌های توییتری به سفر رضا پهلوی به اسرائیل و‌ دیدار او با بنیامین نتانیاهو را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

علی افشاری: رضا پهلوی می‌تواند «پیام دوستی» خودش و حداکثر موکلانش را به اسرائیل بدهد! او نمایندگی از ملت ایران ندارد! خودخوانده نمی‌توان مدعی سخنگویی مردم شد!
پذیرش دعوت افراطی‌ترین دولت تاریخ اسرائیل که مورد نارضایتی اکثر اسرائیلی‌ها است، نه تنها افتخاری ندارد بلکه باعث سرافکندگی است.

عبدالله گنجی: ‏۱- موساد با دعوت پهلوی نشان داد پشت پرده هدایت اپوزیسیون را در اختیار دارد
۲- دعوت انفرادی از ایشان هم نشان دهنده وجود اختلاف در اپوزیسیون و هم نشان از تصمیم اسراییل به محوریت وی در میان اپوزیسیون است
۳- این دعوت یعنی اسراییل تمرکز خود برای التهاب در داخل ایران را رها نکرده است

داریوش سجادی: ‏تکدی قدرت و گدائی محبت از خازنان شناعت،سنت سیئه سلسله جلیله کثافت!
بابا بزرگ با دست تفقد لندن شاه شد!
بابا با محبت کودتا پادشاه شد!
این مجنون نیز در شهوت سلطنت به سائلی و سالوسی نزد بی‌وطنی مثل خودش رفته!

سیاوش اردلان: طرفداران رضا پهلوی سفرش به اسرائیل رو در حد ‘بن بست گشایی’ در تاریخ و سیاست‌ ایران می خوانند. مخالفان شاهزاده هم خوشحالند با این تصور که خودش داره با دست خودش زیر آب خودش رو میزنه. اونهایی هم که خنثی هستند، دارند سعی میکنند از این صحنه آرایی های تازه عالم سیاست سر در بیارند.

امیرحسین ثابتی: وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی گفته: «رضا پهلوی مهمترین شخصیت ایرانی است که به اسرائیل میرود»
حرف کاملا درستی است! سطح کار آنقدر پایین است که او مهمترین کسی است که به آنجا میرود! کسی که جز رابطه ژنتیک با شاهی که 45 سال قبل مخلوع شد، هیچ مزیت دیگری ندارد!
در و تخته باهم جفت شده اند!

علی کلائی: میدونید کجای رفتن ‎رضا پهلوی به اسرائیل برای روز جهانی یادبود هولوکاست جالبه؟ اینکه پدربزرگش رضا شاه زمانی که هیلتر داشت یهودیان رو میکُشت و هولوکاست رقم میخورد، علاقمند و همکار آلمان نازی بود و مثلا در 1940 (1318و1319)، آلمان رتبه اول تجارت خارجی ایران بود 🙂
جالب در تاریخ 🙂

احسان منصوری: دراز کردن دست دوستی به سمت اسرئیل تازگی ندارد. پهلوی با شلدون ادلسون (پیشنهاد دهنده بمباران اتمی ایران) هم دیدار کرده بود. سفر به اسرائیل تقلایی برای جایگزینی منابع مالی از دست رفته است اما زهی خیال باطل!
آب از دست اسرائیلی‌ها نخواهد چکید. دوره مفت خوری با پول عربستان به سر آمد.

امیرحسین مصلی: یعنی توی کنفرانس‌های خبری ‎رضا پهلوی خبرنگاری از رسانه‌های فارسی زبان پیدا می‌شه که نظر این عضو ‎منشور همبستگی درباره تهدیدهای گاه و بی‌گاه ‎اسرائیل در حمله نظامی به ایران رو بپرسه؟! نظرش قطعا شنیدنیه اما بعید می‌دونم افراد حاضر فرقی با خبرنگارهای صداوسیما و کیهان داشته باشن!

مجتبی: همون کسی که مهتدی رو می‌بره تو ائتلاف ، نتانیاهو رو می‌بره تو اینترنشنال همون هم رضا پهلوی رو می‌بره اسرائیل… و اگه دیدین چند وقت دیگه رجوی و پهلوی دیدار کردن تعجب نکنید!

محمد نصوحی: چرا نمیخواید به مردم بگید که رضا پهلوی وسط بحران اسراییل رفته اونجا تا راه های فرار از کشور رو مثل سال ۵۷ به اون ها یاد بده؟! :))))

مهدی: ربع پهلوی استخوان چلوگوشتی که امیرفخرآور یازده سال پیش با صهیونیستها خورد را لیس می زند. اوائل دهه ۹۰ فخرآور به دعوت مقامات اسرائیل به تل آویو سفر کرد. این سفر باعث حسادت پهلوی شد، او ۱۰ سال تلاش کرد، تا او را هم بپذیرند و نهایتا در مرحله ی فروپاشی اسرائیل وارد سرزمین اشغالی شد!

قیس قریشی: رفتار رضا پهلوی شبیه به اونایی هست که میخوان انتقام بگیرن!
پیام “رهبر” اپوزیسیون دوزاری به استخبارات سعودی است که درسته مارو فروختی ولی نهاد امنیتی دیگری هست که خریدار مون باشه …
نتیجه گیری اخلاقی اینه که میدونه دستمال دسته نه چیز دیگه ای

سهیل دولتشاهی: این بنده خدا رضا پهلوی واقعا هیچ بهره ای از هوش و سیاست نبرده. در این شرایط خود اسراییلی ها روی حکومت خودشان حساب نمیکنند بعد این بنده خدا رفته متوسل به نتانیاهو بشه.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. البته اینکارش بیشتر از اینکه کمکی به صلح بکنه تبلیغی مجانی برای دولت راست افراطی مذهبی نتانیاهو بود.

      7
      2
  1. سلام میگم ازآل فهد که…..حالارسیدیم به شوروشعف بابت اینکه بهمون لبخندزدند.خیلی یقه پاره شدخیلی کفن مصرف شد.یعنی نمیشه فکرکردیه روزم اسرائیل برادرخطاب کنیم.فرضه دیگه!پیش نمیاد؟شایداونروزهم خیلی مشعوف بودیم!راستی صدام صدام خودمون

    9
    15
  2. خود شیطان چه بود وچه کرد که ما به پسرش دلخوش باشیم ..آیه قرآن میفرماید مافرحنا بابلیس فکیف فرحنا بابنه …. یعنی ما ازشیطان دل خوشی نداشتیم ونداریم تا چه رسد به پسرش …. احمق اون کسایی که هنوز چشم براه هستند که برگرده

    22
    8
  3. انصاف نیوز،انصاف مسئولین وانصاف شما بدجوری مارو کشته،،،به امید رها کردن تمام خوشیها ودلخوشیهای دنیا واسه ما ملت وچسبیدن شما مسئولین به داشته های ملت وخوش بودنتون ودرعوض رفتن وهدایت ما ملت به سمت بهشت وخوشیهای اخروی،راستی چرا شما مسئولین اینقدر دلسوزید که با این همه اختلاس و ناکارآمدی به بهشت پشت کردین نکنه میگین جا واسه ملت کم نیاد

    5
    2
  4. رفته با یک کشور دیگه صحبت کرده خب این اشکالش کجاست؟؟ دزدی و اختلاس کرده؟؟ وعده و وعید دروغ داده؟؟ بچه های مردم را به خاک و خون کشیده؟؟؟ کشور رو به بیگانه فروخته؟؟؟ جنگ درست کرده؟؟

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا