خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شاکی پرونده سعید طوسی: بخاطر محمود صادقی گریه کردم

پدر یکی از شاکیان پرونده‌ی سعید طوسی در پیامی به انصاف نیوز از نگرانی خود برای سلامتی محمود صادقی، نماینده‌ی مردم تهران، پس از ابتلای او به ویروس کرونا خبر داد. او به انصاف نیوز گفت که «شهرستان بودم و خبر را شنیدم و در دل گفتم که خدایا! چرا آنها که ستمگرند سالم و سرحال‌اند و این بنده خداها که به ظلم حساس‌اند دچار شدند؟!»

آقای «س»، در گفت‌گو با انصاف نیوز درباره‌ی خبر بیماری محمود صادقی گفت: برای آقای دکتر صادقی پیامی فرستادم، برایم نوشت که الحمدلله خوبم. من سلام کردم و نوشتم «آقای صادقی! من خبر شما را که شنیدم گریه کردم، نذر کردم که 40 روز برایت دعا بخوانم و انشاالله خوب شوید و وجودتان از بلاها بدور باشد و شماها بودید که به داد بندگان خدا رسیدید. ایشان اظهار محبت کرد و پیام داد که همین دعاهای شما مردم است که ما به آن امید بسته‌ایم.

من خیلی ناراحت شدم، از اینکه تنها کسی که پیگیر این قضایا بود و روحیه‌ی ما را تسکین می‌داد و آرامش به ما می‌داد آقای دکتر بود. ایشان مرد بسیار خوب و سالمی است، آقای صادقی در مقابل این بی‌عدالتی‌ها حساس بود و نتیجه‌اش هم این بود که در انتخابات رد صلاحیت‌اش کردند. من شهرستان بودم و پسرم خبرم کرد و بسیار ناراحت شدم؛ در دل گفتم که خدایا بعضی که ستمگرند سالم و سرحال‌اند، اما این بنده‌خداها که حساس‌اند به این مسائل و ظلم‌ها، روی اینها پیاده می‌شود!

الحمدلله الان که حال دکتر خوب است و امیدوارم سالم و تندرست باشد. انسان وقتی بی‌تفاوت نباشد به مسائل و حساس باشد در هرکجایی پیگیر است و نامش هم در تاریخ خواهد ماند که حمایت از مظلوم کرده است.

انتهای پیام.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تفاوت قضاوت خلق و قضاوت اهل قدرت جالب است . برعکس شدن کارکرد سنجش صلاحیت به تعبیر این پدر …

    8
    1
  2. سعید طوسی عزیز دل است ، معلوم است که هر کس با عزیز دل در بیافتد صلاحیت نمایندگی مجلس اسلامی را ندارد !

    7
    3
  3. سلام. مردان خدا همیشه خدمت به مردم ورضایت باریتعالی براشون مهم است و قطعا نزد پروردگار خود سربلند وعزیز خواهند بود. زنده وتندرست باشی قهرمان

    7
    1
  4. قضاوت نکنیم چون فاصله بین حقیقت ودروغ 4انگشت است یعنی گوش وچشم تازه هرچه باچشم میبینیم به خاطر خدا وآبروی طرف نادیده بگیریم.وآرزوی تندرستی برای همه ی هموطنان عزیز بویژه کادردرمانی وپزشکی ونظامی وسایرمسولان دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا