خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه افشین علاء به رهبر انقلاب: آیا بنده از مخالفانم؟

افشین علاء در یادداشتی که در تلگرام منتشر کرده با عنوان «نامه به رهبر معظم انقلاب»، نوشته است: شما فرمودید منظورتان این نبودکه مخالفان نظام به مجلس بروند. آیا بنده از مخالفانم؟ یا آقایان برای شاعران اهلبیت و انقلاب تاریخ مصرف قائلند؟!

به گزارش انصاف نیوز، متن نوشته ی این شاعر انقلابی در پی می آید:
با سلام. 27 بهمن فرصت نهایی احقاق حق یاران جفادیده ی شما بود که متأسفانه با اعلام نهایی اسامی شکی گزنده به یقین بدل شد: اراده ی حذف حداکثری یاران منتقد اما پایبند نظام! آیا راندن امثال ما از دامان شما آن هم با انگ عدم التزام به اسلام! و نظام پیامی جزاین داشت؟

بنده بنا به عهدم با امام و شما که تنها یادگار تهمت نشنیده و مصون مانده ی امام در روزگار ما هستید، برای خدمت به فرهنگ و هنر انقلاب وارد عرصه شدم و بعد از ردصلاحیت هم تا آنجا که در توانم بود به اشخاص و نهادهایی که مطالبه از آنان در قاموس چون منی نمی گنجد، مراجعه و طلب حق کردم.

تحمل طعن و تمسخر معاندان نسبت به خوش باوری یا طمع ورزی امثال ما هم بماند. تلخ تر اینکه دریافتم گویی تصمیم ها گرفته شده و تلاش ما بی حاصل است.

هر چند مردم در 7 اسفند پاسخ معناداری به این رویه خواهند داد اما سؤالی از حضورتان دارم: شما فرمودید منظورتان این نبود که مخالفان نظام به مجلس بروند. آیا بنده از مخالفانم؟ یا آقایان برای شاعران اهلبیت و انقلاب تاریخ مصرف قائلند؟!

چو پرده دار به شمشیر می زند همه را
کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    شما اگر مثل الآن ،همیشه از اشعار حضرت حافظ برای بیان فکرتان مدد میگرفتید، و از خودتان هزینه نمیکردید،امکان تائید صلاحیت بیشتر بود !
    البته اگر جناب حافظ هم جزو کاندیداها بودند ،مطمئن باشید که تائیدش نمیکرند !

  2. آقای اعلا درست می فرمایید کاملا درکتان می کنیم اما به یاد داشته باشید که دوستان همفکر شما روزگاری با بزرگان این مملکت چنان برخورد کردند که امروز با شما چنین رفتاری می شود شما و دوستانتان صادقانه رفتار می کنید ولی حالا که به اشتباهات گذشته پی برده اید به احساس کسانی فکر کنید که روزگاری با آنان بی مهری شد و امروز آه آنان دامن شما را گرفته است و تاریخ از این درس ها بسیار دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا