خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حرف‌های عجیب حسین روازاده درباره‌ی کرونا: می‌خواهند دین ما را بگیرند!

حسین روازاده یکی دیگر از مدعیان طب اسلامی که از سوی هوادارانش حکیم خوانده می‌شود، در مورد ویروس کرونا می‌گوید که این‌ها می‌خواهند دین ما را بگیرند.

به گزارش انصاف نیوز، در فیلمی که از آقای روازاده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود او گفته است: «من پا شدم آمدم قم. هم توی مسجد، هم توی جلسات خصوصی با همه روبورسی می‌کنیم، دیدار می‌کنیم، مرقد هم خدمت خانم خواهم رفت، همه جا می‌پیچیم، همه کاری هم می‌کنیم، به همه هم نشان خواهیم داد که اینها داستانه. اینها می‌خواهند دین ما را از ما بگیرند، می‌خواهند صدمه به ما بزنند».

او با نقد کارهایی که در مورد ویروس کرونا در کشور انجام می‌شود، گفت: هیچ معنایی نداره این کاری که دارند انجام می‌دهند. ما به این حرف‌ها گوش نمی‌کنیم!

این حرف‌های او بازتاب منفی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

روازاده که مانند آیت الله عباس تبریزیان ادعاهایی درباره‌ی درمان بیماری‌ها دارد، در همین سخنرانی درباره‌ی کرونا گفته است: این چه بیماری است که این همه گنده‌اش کردید شما؟ مگه کاری داره درمانش؟ من اعلام آمادگی می‌کنم، شخصا خودم ورود می‌کنم به آنجایی که این بیماران هستند و درمانشان را آنجا شروع می‌کنیم و ببینید که چقدر سریع درمان می‌شوند.

اد مدعی است: هنوز مرگ و میر را ثابت نکردند که علتش از کروناست. طرف می‌خواهد بمیرد، یک سرماخوردگی هم به نام کرونا می‌گیرد و می‌میرد. من دو سه تا را که شنیدم مردند، سوال که کردم گفتند اینها مدت‌هاست که مریض هستند، هی دارو درمان می‌کنند، روزی یک روزی به قول گفتنی دارو شیمیایی می‌خورند.

روز گذشته در بیانیه‌ای که خبرگزاری فارس آن را «بیانیه جمعی از اساتید طب سنتی درباره ویروس کرونا» خوانده و روازاده یکی از امضاکنندگان آن است، ضمن توصیه به مواردی از جمله جلوگیری از پرخوری، نخوردن غذاهای صنعتی و غذای شب مانده، استنشاق آب نمک، خوردن برخی گیاه‌های طبیعی، برای «پیشگیری اولیه از ابتلاء به کرونا»‌ توصیه شده است:

«صدقه دهید که در دفع این بلا موثر است. دعا، توسل و ذکر به ویژه «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» در هر روز بسیار موثر و کمک کننده است».

اوایل بهمن ماه، یک روحانی به نام شیخ عباس تبریزیان که اطرافیانش او را «آیت الله» می‌خوانند و از مدعیان طب اسلامی است، در فیلمی که از او منتشر شده بود [لینک] کتاب طب هاریسون را آتش شد. او در فیلم زمان کتاب سوزی «برای تمام شدن طب شیمیایی در کل جهان» ابراز امیدواری کرد.

این کار او با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. به امیدنابودی فریب طب شیمیایی ازدنیا زنده بادطب اسلامی وزنده بادطب ابن سیناامن طب اسلامی وطب ابن سیناراانجام میدم وطبب شیمیایی انجام نمیدم۴ساله سالمترشدم چون فرزندام پزشکندبه اسارآنهاآزمایش دادم کاملانرمال بودبعداز۴سال و۴سال است حتی سرمانخوردم

    54
    28
    1. طبش خوبه ما منکرش نیستیم.
      آقای خیراندیش خیلی باشخصیتن.
      ولی رفتارا و حرفای زشت آقای روازاده و آقای تبریزیان بده

      11
      27
    2. سلام خانم محترم.
      چونکه حالا توی مورد شما پزشکی به هر دلیلی ناتوان شد باید دعا کنید که ریشه طب کنده بشه.
      عجب منطق عجیبی!

      15
      14
      1. سلام دوست عزیز

        بد نیست که بدونید درمان بیماریها طبق دستورات طب سنتی اسلامی از بهترین روشهای درمان هستند
        البته نسبت به طب روز دنیا که از دارو های شیمیایی استفاده میشه کمی هزینه بر هستند. اما بدونید که روش طب سنتی، درمان قطعی و بدون عوارض هستش و مادام از قرص و دارو آزمایشات و شیمی درمانی خبری نیست
        به عنوان مثال: اقوام یکی از هکاران من از بیماری سرطان سینه رنج میبرد که امید زیادی به زنده بودنش نبود و فرزند یکی دیگه از همکارانم از بیماری شدید پوستی رنج میبرد که هر دو با مراجعه به دکتر روا زاده، به طور قطعی درمان شدند.
        و بدونید داروی امام کاظم دکتر روا زاده، از مؤثر ترین داروها برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا و انواع ویروسها داخل بدن هست که یکی از دوستانم با همین دارو، یکی از اقوامش را که تحت مراقبت های ویژه بیماری کرونا بود، در خانه درمان کرد

        17
        6
    3. سلام
      درود و رحمت خدا بر حکیم روازاده خدا ایشون حفظ کنه واقعا دمش گرم
      اون قسمتش که گفت چرا این بیماری تا این حد گنده کردید
      واقعا داره راست میگه چرا ما باید یک بیماری که تنها دو درصد کشندگی داره این همه باید بترسیم؟؟
      طب سنتی برای محافظت از ما در برابر کرونا و درمانش دارو داره
      ما چرا باید بریم واکسن هایی رو تزریق کنیم که توشون چیپ هایی برای کنترل ماست؟؟

      5
      3
    1. چه ربطی داره،
      گر تو با بد بد کنی پس فرق ویست؟
      اونوقت این بابا مدعی است الهی هم داره.
      اینه مصداق مدادالعلنا افضل من دما الشهدا.

      8
      12
  2. دکتر صحیح می فرماید این طب را ناپلئون برای ما ارمغان آورد در جهت نابودی مسلمانان من بیماری دارم بنام شارکو خب تمام دکتر ها میگن کاری از دستمان برنمی‌آید طب غرب وحشی است عمل جراحی آمپول همه آنها وحشی هستند طب ما گیاه را دم کن بجوشان این مرحم را این روغن را به بدنت به مال این قرص را تاآخر عمرت بخور یعنی چه؟

    30
    9
    1. اونوقت این روایت جناب دکتر توی کدام سند مدلل و مدفن تاریخی ثبت و توسط مورخین و پژوهشگران بی طرف تایید شده.
      مشتاقم بدونم و مطالعه کنم.بالاخره مطلب درست رو باید یادگرفت.

      2
      2
    1. عجب.این هم نوع پاسخ دادن و مناظره و بحث اسلامی هستش دیگه؟
      وا ایفا از این بی معرفتی.

      8
      4
    2. ساام،خواهر/برادر عزیز،در توانایی،نوع دوستی و صداقت آقای دکتر روازاده شکی نیست،کافیه سفارشات غذایی و دارویی ایشان را امتحان کنید تا یفین حاصل فرمایید،اما به زبان آوردن تلفاظ نا صحیح کار پسندیده ای نیست،ممنون گا عاشق دکتر هستید.دمت گرم

      13
      3
    3. سلام آقای محترم که به اسم عاشق روازاده خودتونو معرفی می کنید وبا این ادبیات رفتار می کنی من مطمئن هستم که آقای روازاده هم راضی به این عکس العمل شما نیست
      و لطفا مخاطبین محترم نحوه برخورد افراد رو به حساب خود شخص دکتر نزارن‌.

  3. جناب روازاده … وای بر دینی که اینچنین نابودشود….بروخودت را اصلاح کن اگر دینت چنین است من به این دین سراسرتوهم وحماقت وبی ریشه گی کافرم….

    28
    22
  4. حق با دکتر روازادست.
    اگه یه متخصص طب اسلامی یا سنتی را پیدا کردید که کرونا گرفته باشه.
    اما دکترا چی…؟!!

    28
    14
    1. بله حق با شماست.
      البته به شرطی که دکتر شما و آقای تبریزیان عراقی الاصل ایرانی نما به خودشون زحمت بدهند و بیاند و برن خط اول مبارزه با بیماری.
      شوند کیلومتر اونورتر نشستند و می‌کند لنگش کن.
      مرگ اون پزشکان شرف داره به بودن اینطور آدما.

      19
      12
      1. قابل توجه شما، مدعیان طب اسلامی، نامه زده اند و به جاهای مختلف حضوری مراجعه کرده اند و خواسته اند تا اونها رو در قرنطینه بیماران کرونایی ببرن منتها نتیجه موفقیت یا عدم موفقیت باید اطلاع رسانی بشه. تا اونجایی که خبر دارم فعلاً بعضی ها مانع سر راهشون گذاشته اند.
        در ضمن مرکز طب اسلامی آقای تبریزیان به سفیر چین، کره جنوبی و ایتالیا هم نامه زده و اعلام آمادگی کرده. جهت اطلاع

        9
        3
      2. شما تشریف ببر مطب و دارو خانه ایشان، میبینی که چقدر مراجعه کننده دارند
        مطب ایشون که همیشه پر از بیماره
        و اگر آقایون مسئولین و وزیر بهداشت به ایشان اجازه بدهند، خود آقای روازاده بهذبیمارستان هم ورود خواهند کرد
        البته بماند که کلی از این آقایون مسئول و نمایندگان از داروهای دکتر روازاده استفاده میکنند.
        ولی صداشون در نمیاد، چون که کاسبی آقایون پزشکان غربی به هم میریزه

        10
        3
    1. بله.اونها می‌کند و شما هم تایید کنید.کی به کیه.
      هر وقت اومدند توی صحنه درمان ،اون هم فیس تو فیس و در تماس مستقیم و سالم ماندند اونوقت منم میام میگم مرحبا و هورا.

      14
      10
  5. بله طاعون از نشانه اخر الزمانه و ظهور و برای ازمایش ایمان.. شما اگر ایمان نداری روازاده را تمسخر نکن.. راست گفته صدقه بلا را دور میکنه

    20
    21
    1. بله ما هم این رو خوندیم و قبول داریم.
      ولی تو بحث کرونا ایشون دارند فرافکنی و توهین به علم و بشریت میکنند.

      11
      6
  6. آخه آدم نا حسابی مگر روازاده و تبریزیان توبیمارستان میروند تو۵۰تا قفس خودشان را محافظت میکنند که اونا را با پزشک وپرستار با وجدان مقایسه میکنی واقعا که چیزی
    خانه خراب کن تر از جهل نیست

    23
    16
  7. باید با اینجور آدمها برخورد بشه که جهل خودشون را به جامعه هم تعمیم ندهند. باعث تأسف است که عده ای از این حکیم نا متادل جانب داری هم می کنند.

    17
    11
  8. با سلام و عرض ادب. به نظر اینجانب مدیران این سایت خبری با قرار دادن عکس حکیم روازاده در کنار آیت الله تبریزیان قصد تخریب چهره حکیم روازاده را دارند چه بسا این عکس مربوط به قبل از آتش زدن کتاب هاریسون باشد. لطفا همچون اسم سایتتون با انصاف باشید…!

    11
    7
    1. مشکل بحث آتش زدن کتاب و تمیز این دو فرد از هم نیست.
      بحث سر عقلانیت دینی هست که متاسفانه هر دو نفر عاری از اون هستند.

      8
      12
  9. فازت چیه؟؟؟؟؟ وزارت بهداشت دستورتعطیلی مساجد واماکن مذهبی قم روداده. اونوقت سینماها وپارکهاو…. مشکلی ندارن؟؟؟؟!!!! عجبا!!!! آیا به نظرت این مبارزه بادین نیست؟؟؟

    18
    5
  10. به نظر من باید این دو تا شخصیت رو دعوت کنند و ببرند بدون هیچ وسیله و دارو توی بخش قرنطینه کرونایی ها با روغن بنفشه و کنجد و پنبه و هر چی که لازم دارند و ببینیم آیا درمان میکنند یا خودشون تلف میشند.
    دوتا [نفری که هر کاری] میکنند و دو قورت و نیمشون هم باقیه. می این مردم دروس فقه رو خونده که این الله شده و یا این پزشک عمومی دهه تیرکمون شاه کی حکیم و علامه شده.
    خاک بر سر دنیایی که اینها سردمدار طب اسلامی اون هستند.انشاالله که پیغمبر شما ها رو رسوا کنه.

    13
    12
  11. اونوقت این روایت جناب دکتر توی کدام سند مدلل و مدفن تاریخی ثبت و توسط مورخین و پژوهشگران بی طرف تایید شده.
    مشتاقم بدونم و مطالعه کنم.بالاخره مطلب درست رو باید یادگرفت.

    2
    5
  12. فراموش نشود آقای روازاده خودش یک پزشک است و متاسفانه سایت هم داره چهره ایشون رو تخریب میکنه. مثل اینکه تا حالا پای شما به بیمارستان باز نشده تا ببینید این پزشکای با طب شیمیایی چگونه عزیزت رو می کشند بعد چهار تا تبصره میارن و هیچ جا نمیتونی شکایت کنی. اینو میخای؟ دردی که با ساده ترین روش حل میشه اینها با جراحی میخوان حل کنند شما حاضری زیر تیغ بری یا چند روز با چهار تا دم کرده خوب بشی؟ اقای تبریزیان هم این چیزها رو میبینه که کتاب پاره میکنه وگرنه احمق که نیستند که آبروی خودشون رو ببرند دوباره میگم آقای روازاده پزشک هستند و کنارش طب سنتی خوانده اند من اگر راهنمایی های آقای روازاده نبود تا حالا زنده نبودم. خواهشا منصف باشید و چهره یک حکیم رو بدون تحقیق تخریب نکنیم. پزشک های یهودی کتابهای ابوعلی سینای خودمون رو باور دارند و برای ما طب شیمیایی آورده اند . شما باید کلی هزینه کنی و دارو بخوری و کلی عوارض و اخرش هم خوب نمیشی. یکی جواب بده این چه مدل درمان هست. اگر میخواید سالم باشی دورو بر طب شیمیایی نرید. این تجربه پنجاه و چهار سال زندگی من هست

    20
    6
  13. کاملا موافق با ایت الله تبریزیان و حکیم روا زاده . خدا خیرشون بده حرفاشون به ادم ارامش میده و استرس رو دور میندازه شما اگه بدونید این داروهای شیمایی چه بلایی سر سلامتیمون میاره یه جا رو خوب میکنه صد جا رو داغون . لطفا آگاهیتون رو بالا ببرید . ما از بس اگاهی مان پایینه به خاطر یه سرماخوردگی ساده که باداروهای گیاهی میشه تو خونه رفع کرد میریم بیمارستان کلی امپول دگزا ، سرم ، قرص باید بزنن تا باورمون شه خوب شدیم بنده همسرم از کادر بیمارستان هستن خودمون از داروهای گیاهی استفاده میکنیم چون میدونیم چه عوارضی دارن و مردم اصرار دارن براشون سرم تجویز بشه اخه اون سرم چی داره جز اب و نمک . مردم به گوش و به هوش باشید. دشمن از طریق مسائل فرهنگی ، سیاسی،اقتصادی و… وارد زندگیمون شد نتونست مارو از پادربیاره حالا دارن از طریق بیماری و داروهای شیمایی وارد زندگیمون میشن که ان شا ٔ الله اونم نمیتونه

    19
    4
  14. لطفا نگاه جامع داشته باشید
    درمان باید جامع باشه یعنی از بهترین روش و روش های مختلف شامل تغذیه و ورزش و داروهای گیاهی و داروهای شیمیایی باید برای حصول بهترین نتیجه درمانی تلاش کرد.
    یا حق

    8
    1
  15. باسلام
    منم ۵سال قبل باطب اسلامی وسنتی اشنا شدم وشکرخدا از اون موقع کل خانواده هرمشکل وبیماری دارن با همین طب سنتی حل میشه
    و همه راضی هستن ونتیجه دیدن خودمم اصلا دکتر مراجعه نمیکنم بچه کوچکم هروقت سرما میخوره وتب میکنه با کمپرس اب سرد وجوشانده درمان میشه خصوصا برای ابریزش از چشم والتهاب وعفونت چشمش روغن بنفشه کنجدی داخل بینی وپیشونیش زدم روز بعد اثر از قرمزی وعفونت چشمش نیست. دندان درد باروغن حنظل وبیماری معده با داروی هاضوم ۵هزار تومنی واقعا معالجه میشه برادرم از ورم معده ومشکلات معده نمیتونست راحت غذا بخوره خداروشکر مشکلش حل شده . طب شیمیایی فقط در حدمسکن هست نه درمان، اونم با هزینه های گزاف وعوارض بیشمار …..

    15
    4
    1. من حساسیت داشتم .مادر من دو سال‌این کار ها‌ رو با من کرد.دمنوش عسل میداد، عنبر نسا دود میکرد ،بخور آبجوش میگرفتم.دید بعد این همه مدت خوب نمیشم برد منو تهران پیش دکتر بعد یه مدت خوب شدم.

      4
      3
  16. سلام
    سه ماه آخر سال ۹۷ دیسک کمر من زد ببردن با عکس ام آی آر رفتم مختصص اورتوپت.بادیدن عکس و بیرون زدگی سه تا از دیسک هام برام داروی مسکن هم ننوشت و گفت فقط عمل.منم زیر بار عمل نرفتم تا اینکه اسفند ماه رفتم پیش دکتر روازاده با دارو و درمان ایشون و جا اندازی دیسک کمرم الان مثل روال گذشته کار میکنم و راه میرم و هیچ مشکلی ندارم خداروشکر.دکتر روازاده خودش واقعا خیلی از پزشکی سر در میاره.خداعمرش بده.
    ایشون واقعیت هارو میگه.نمک ید دار نخور.مرغ که الان هست پر از هورمون نخور.روغن تراریخته نخور.آب کلر دار نخور.و هزارتا چیز دیگه

    من خودم مریض دکتر روازه بودم و درمان صد در صد شدم.

    لطفا باانصاف و اطلاعات وتحقیق درمورد اشخاص صحبت کنید سایت بی انصاف

    14
    2
    1. چرا خودتونو میکشید حالا این سایت و این متن فقط خواسته کتاب سوزاندن رو یک عمل زشت عنوان کنه … خوب درست هم میگه از یک ادمی که ادعای دین و تحصیل داره بعیده این حرکت معمولا آدم جاهل و کم عقل اینکارو می‌کنه آدم عاقل هیچ وقت شمشیر همراه خودش نداره چون نیازی نداره بار اضافی حمل کنه .
      آدم عاقل هم شمشیر و هم سپراش همیشه تو عقل خودش جا می‌کنه اگر قرار باشه هرکسی هر کار بدی کرد و ما عین همون رو جبران کنیم پس فرق بین ما و اونیکه بهش میگیم اشتباه کرده چیه ؟
      عمل زشت همیشه رشته چه برای جبران کار بد چه بعنوان تخریب کسی .
      آدمی که در هر ضمیمه از خودش مطمئن باشه و عاقل باشه خیلی منطقی و با حرکت قشنگ طرف مقابل رو سرافکنده میکنه نه با عمل متقابل جواب بده … این کار دقیقاً نهایت نادانی و بی عقلی رو ثابت میکنه …. و متاسفم بخاطر دین اسلام که توسط بعضی نادان و بی عقل
      و قطعاً خودخواه داره به دنیا معرفی میشه …. اسلام دین وحشیگری نیست دین عصر حجر نیست …
      دین اسلام به دست خودمون داره نابود میشه دروغگوتربن وحشیترین و غیر انسانترین دین داره توی دنیا نشان داده میشه و لعنت به هرچه آدم نادان و وحشی که خودشو مسلمان میدونه

      مریض با انصاف شمایی که فقط منفی می‌بینید کسی نگفت
      استاد خوبه یا بده منظور کلی کار آتش زدن کتاب رو عمل زشت عنوان کرد . این کار مال آدم بی عقله و نادانه

      1
      3
  17. چرا خودتونو میکشید حالا این سایت و این متن فقط خواسته کتاب سوزاندن رو یک عمل زشت عنوان کنه … خوب درست هم میگه از یک ادمی که ادعای دین و تحصیل داره بعیده این حرکت معمولا آدم جاهل و کم عقل اینکارو می‌کنه آدم عاقل هیچ وقت شمشیر همراه خودش نداره چون نیازی نداره بار اضافی حمل کنه .
    آدم عاقل هم شمشیر و هم سپراش همیشه تو عقل خودش جا می‌کنه اگر قرار باشه هرکسی هر کار بدی کرد و ما عین همون رو جبران کنیم پس فرق بین ما و اونیکه بهش میگیم اشتباه کرده چیه ؟
    عمل زشت همیشه رشته چه برای جبران کار بد چه بعنوان تخریب کسی .
    آدمی که در هر ضمیمه از خودش مطمئن باشه و عاقل باشه خیلی منطقی و با حرکت قشنگ طرف مقابل رو سرافکنده میکنه نه با عمل متقابل جواب بده … این کار دقیقاً نهایت نادانی و بی عقلی رو ثابت میکنه …. و متاسفم بخاطر دین اسلام که توسط بعضی نادان و بی عقل
    و قطعاً خودخواه داره به دنیا معرفی میشه …. اسلام دین وحشیگری نیست دین عصر حجر نیست …
    دین اسلام به دست خودمون داره نابود میشه دروغگوتربن وحشیترین و غیر انسانترین دین داره توی دنیا نشان داده میشه و لعنت به هرچه آدم نادان و وحشی که خودشو مسلمان میدونه

  18. سلام.سایت مسخره تون اصلا مشخص نیست که داره خبر ها رو کاملا مهندسی شده منتشر می کنه.این قدر تابلو لااقل نباشید.یکی بگیرید بهتون این چیزا رو بگه.
    انصاف نیوز !!!!!!!!
    البته کسی رو نیارید.با جهل خودتون حال کنید .دور هم هستیم .موجبات خنده ما رو فراهم می کنید واقعا سپاسگذارم.

    7
    1
  19. به عقیده ی بنده شما بسیاربی اهمیت وسر سری وبا کمترین مطالعه وتحقیق از هر دو طرف اکثر مطالب رو رسانه ای میکنید
    اگر جرات دارین به دل کارخانه های تولید روغن خوراکی مایع و…برید وببینید مواد اولیه اونها از چی هست بغیر از مشتقات نفتی که با دو مرحله سود بردن تازه لیتری ۱۷ ت به دست مردم میرسه در صورتی که با قیمت های کنونی روغن آفتابگردان- کلزا وهر نوع گیاه یا دانه ی روغنی کمتر از ۵۵ هزار ت برای کارخانه تمام نمیشه .
    واکثر سکته ها قلبی ومغذی وکمر درد ومفاصل وهزار درد دیگه علتش همین روغن هاست
    بسم الله -شما بفرمایید اگر واقعا خبر نگارید تحقیق کنید
    جناف انصاف نیوز وهمه ی دست اندر کاران -لطفا به فکر حل مشکلات وتحقیقات کاملتر باشید -وبقول خودتون اگر واقعا کاری میخواید انجام بدین یک شرایط آزمایش ومقایسه ی بالینی بین هر دو طب در درمان کرونا وصد تا بیماری دیگه رو از نهاد های مربوطه یا با کار رسانه ای به وجود بیارین –
    هر جایی که به فرد یا گروه با استعداد وصاحب علم یا سبک متفاوت توجه نشه ،
    به شکل انتقاد وفریاد از جایی میزنه بیرون .نه به شکل کنفرانس علمی

  20. به عقیده ی بنده شما بی اهمیت وسر سری وبا کمترین مطالعه وتحقیق از هر دو طرف اکثر مطالب رو رسانه ای میکنید
    اگر جرات دارین به دل کارخانه های تولید روغن خوراکی مایع و…برید وببینید مواد اولیه اونها از چی هست بغیر از مشتقات نفتی که با دو مرحله سود بردن تازه لیتری ۱۷ ت به دست مردم میرسه در صورتی که با قیمت های کنونی روغن آفتابگردان- کلزا وهر نوع گیاه یا دانه ی روغنی کمتر از ۵۵ هزار ت برای کارخانه تمام نمیشه .
    واکثر سکته ها قلبی ومغذی وکمر درد ومفاصل وهزار درد دیگه علتش همین روغن هاست
    بسم الله -شما بفرمایید اگر واقعا خبر نگارید تحقیق کنید
    جناف انصاف نیوز وهمه ی دست اندر کاران -لطفا به فکر حل مشکلات وتحقیقات کاملتر باشید -وبقول خودتون اگر واقعا کاری میخواید انجام بدین یک شرایط آزمایش ومقایسه ی بالینی بین هر دو طب در درمان کرونا وصد تا بیماری دیگه رو از نهاد های مربوطه یا با کار رسانه ای به وجود بیارین –
    هر جایی که به فرد یا گروه با استعداد وصاحب علم یا سبک متفاوت توجه نشه ،
    به شکل انتقاد وفریاد از جایی میزنه بیرون .نه به شکل کنفرانس علمی

  21. شما بی اهمیت وسر سری وبا کمترین مطالعه وتحقیق از هر دو طرف اکثر مطالب رو رسانه ای میکنید
    اگر جرات دارین به دل کارخانه های تولید روغن خوراکی مایع و…برید وببینید مواد اولیه اونها از چی هست بغیر از مشتقات نفتی که با دو مرحله سود بردن تازه لیتری ۱۷ ت به دست مردم میرسه در صورتی که با قیمت های کنونی روغن آفتابگردان- کلزا وهر نوع گیاه یا دانه ی روغنی کمتر از ۵۵ هزار ت برای کارخانه تمام نمیشه .
    واکثر سکته ها قلبی ومغذی وکمر درد ومفاصل وهزار درد دیگه علتش همین روغن هاست
    بسم الله -شما بفرمایید اگر واقعا خبر نگارید تحقیق کنید
    جناف انصاف نیوز وهمه ی دست اندر کاران -لطفا به فکر حل مشکلات وتحقیقات کاملتر باشید -وبقول خودتون اگر واقعا کاری میخواید انجام بدین یک شرایط آزمایش ومقایسه ی بالینی بین هر دو طب در درمان کرونا وصد تا بیماری دیگه رو از نهاد های مربوطه یا با کار رسانه ای به وجود بیارین –
    هر جایی که به فرد یا گروه با استعداد وصاحب علم یا سبک متفاوت توجه نشه ،
    به شکل انتقاد وفریاد از جایی میزنه بیرون .نه به شکل کنفرانس علمی

    8
    2
  22. طب شیمیایی صهیونیستی که فقط برای تجارت ساخته شده. شما خبرسازها کجاتون به صهیونیسم وصله که روازاده رو می کوبین؟

    8
    2
  23. اصلا اسم رسانه تون به عملکردتون نمیاد جالبه خودتونو مستقل هم میدانید و حامیان تون امثال پزشکیان تجزیه طلب منافقه؛روازاده اینهمه عکس داره اونوقت تصویرش با تبریزیان رو انداختید و بعدش هم چندتا رفتار سخیف تبریزیان رو نوشتید که به مخاطب القا کنید که روازاده هم هر حرفی میزنه روی هواست؛عجیبه اسم رسانه تون انصافه و رویه تون نهایت بی انصافی و بی اخلاقی و رذالته؛
    چرا نمیگید پزشکای مدرن و غربزده مردم رو توی بیمارستان ها موش آزمایشگاهی میکنن؟همسایه ما سالم بود کرونا گرفت رفت بیمارستان اینقدر دارو روش أزمایش کردن سرطان بدخیم سینه گرفت و شوهرخاله من کرونا گرفت با همین نسخه های روازاده در منزل درمان شد؛
    لعنت خدا بر زشتی و پلشتی باطن تون که همه چیز رو فدای منافع سیاسی و اقتصادی تون میکنید؛شماها با دشمنان اهل بیت محشور میشید که به هر قیمتی توی کشور محبان اهل بیت لجن پراکنی میکنید

  24. از شما ملت شهیدپرور و انقلابی تمنا دارم اگه کسی با طب اقای دکتر روازاده بیماری رو درمان کرده که طب مدرن عاجز بوده نامه ای به نظام پزشکی بنویسه یا توسط منشی مطب استشهادی از بیماران درمان شده جمع بشه و به نظام پزشکی ارائه بشه، خواهش میکنم نگذارین طب رسول الله که حکمتی الهی بوده به این راحتی توسط مافیای پزشکی پایمال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا