خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موضع منصور ارضی و امیرارجمند درباره ی انتخابات

اردشیر امیرارجمند پس از سالها تحریم انتخابات، می گوید «امروز برای شرکت هدفمند در آن نباید تردید کرد»؛ در عین حال منصور ارضی گفته است «الان دشمنان تبلیغات می‌کنند که بروید برای خبرگان رای دهید، چه خبر شده؟».

به گزارش انصاف نیوز، امیرارجمند که پس از 5 سال از حصر میرحسین موسوی همچنان خود را مشاور او می خواند، پس از تحریم چند انتخابات در این سالها و ادعای نامشروع بودن آنها، برای اولین بار از فواید شرکت در انتخابات پیش رو گفته و تاکید کرده است: انتخابات یک حق است … علی رغم تمام معایب‌اش، شرکت در انتخابات در این شرایط، فرصتی است که نباید آن را از دست بدهیم.

امیرارجمند حتی از «رای دادن به افرادی که اصلاح‌طلب نیستند» نیز حمایت کرده است.

وی که در سال 1390 انتخابات مجلس نهم را تحریم کرده بود، ابراز امیدواری کرده که «فقط ۱۰ نفر در مجلس باشد که حداقل مثل آقای مطهری بایستند»؛ یعنی کسانی مانند علی مطهری اصولگرا که در انتخابات مجلس نهم نیز کاندیدا بود و علی رغم شرکت نکردن تحریمی ها رای آورده بود.

از سوی دیگر، حاج منصور ارضی، مداح مشهور حامی روی کار آمدن احمدی نژاد در دو انتخابات 84 و 88، در زیارت عاشورای 26 بهمن ماه در حسینیه ی لباسفروشان، نسبت به موقعیت کاندیداهای تایید صلاحیت شده نیز تشکیک کرده و گفت: «الان دشمنان تبلیغات می‌کنند که بروید برای خبرگان رای دهید، چه خبر شده؟ خبرگان را که تا دیروز می‌کوبیدند، منتها مشخص می‌کنند به چه کسی رای دهند. معلوم می‌شود سود و منفعتی برایشان وجود دارد. در این چند روز صدا و سیما بیانات چندین سال گذشته‌ی امام راحل و مقام معظم رهبری را نشان می‌دهد تا مردم افراد را بهتر بشناسند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    آقای ارضی ! برای رآی دادن به خبرگان ،دشمن تبلیغ نمیکند،بلکه مقامات مسئول جمهوری اسلامی ایران و در رآس آن مقام رهبری هستند که توصیه اکید داشتند،که حتی مخالفان نظام هم بیایند رآی بدهند ! شما چگونه است که توصیه چنین کسانی را میگوئید تبلیغات دشمن !؟
    واقعآ عجیب است ! در ضمن مردم در این ده دوازده سال گذشته بهتر و روشنتر فهمیدند که خبرگان و نمایندگانش و وظایفش چقدر مهم است،و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم بطور جدی در آن شرکت کنیم ! خبری هم نشده که شما نگران شده اید ! و جای تعجب است که شما چرا از تصمیم مردم برای رآی دادن،ناراحت هستید !؟

  2. در انتخابات مجلس نهم اگر به خاطر داشته باشید حتی رئیس دولت اصلاحات نیز مردم به حضور در انتخابات دعوت نکرد و خود به تنهایی رای داد. دلیل این امر نیز مشخص بود حداقل شرایط شرکت در انتخابات به دلایل مختلف فراهم نبود. اما الان حداقل به دلیل اینکه دستگاه اجرایی و دستگاه نظارت در یک جناح نیستند و دستگاه اجرایی پیگیر حقوق رای دهندگان است، شرایط شرکت در انتخابات مهیاتر است. شما هم بهتر است در جهت شرکت بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنید و با این مقالات در صدد ایجاد شکاف بین پایگاه اجتماعی دولت و خیل رای دهندگان برنیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا