خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار خوزستان: کرونا تحت کنترل است

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: اکنون شرایط استان در زمینه کرونا ویروس تحت کنترل است هرچند هفته جاری یک هفته بسیار حساس برای استان در زمینه این بیماری خواهد بود.

به گزارش ایسنا شریعتی در حاشیه بهره برداری از کارخانه تولید محلول ضدعفونی کننده دست در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کارخانه که امروز به بهره برداری رسید، بنا داشت تا بر اساس یک برنامه زمانبندی به تولید مواد ظرفشویی و… بپردازد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و افزایش تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده دست جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت خوزستان از این کارخانه خواسته شد تا نسبت به تولید مواد ضدعفونی کننده اقدام کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری های انجام شده خط اول این کارخانه اکنون در حال فعالیت است و خط دوم آن نیز از فردا فعالیت خود را آغاز می کند و از دو روز دیگر نیز شاهد تولید خط سوم این کارخانه خواهیم بود.

شریعتی بیان کرد: اگر الکل این کارخانه به صورت اعتباری تامین شود این کارخانه توانایی دارد روزانه حدود ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده دست تولید کند.

وی ادامه داد: این خط نیاز ضروری استان است و تلاش خواهیم کرد تا شاهد تعطیلی خط نباشیم و این خط بتواند به صورت ۲۴ ساعته به تولید بپردازد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این کارخانه دومین کارخانه ای است که در استان تولید خود را به مواد ضدعفونی کننده دست اختصاص داده است، گفت: یک کارخانه تولید مواد ضدعفونی کننده پیش از این وجود داشت که با مشکلاتی مواجه بود اما با تلاش انجام گرفته مشکلات آن حل شد و شاهد تولید در آن کارخانه هستیم و اکنون با راه اندازی این کارخانه شاهد فعالیت دو کارخانه در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده دست در استان هستیم.

به گزارش ایسنا، شریعتی بیان کرد: اگر این دو کارخانه بدون مشکل به تولید بپردازند می توان گفت که تقریبا در استان مشکلی در خصوص تامین مواد ضد عفونی کننده نخواهیم داشت.

وی در خصوص تامین ماسک مورد نیاز استان گفت: ماسک برای موارد بیماری توصیه شده است. در این زمینه در تلاش برای تامین ماسک مورد نیاز استان هستیم تا این ماسک از مبادی مورد نظر وارد خوزستان شود.

شریعتی در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کروناویروس در خوزستان خاطرنشان کرد: اکنون شرایط استان در زمینه کروناویروس تحت کنترل است هرچند که هفته جاری یک هفته بسیار حساس برای خوزستان در زمینه کروناویروس خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا