خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه اردبیل: دیدار با سیدحسن نصرالله هیچ ارتباطی به مجلس خبرگان نداشت

امام جمعه اردبیل دیدار با سیدحسن نصرالله را بی ارتباط با مجلس خبرگان دانست و گفت: این دیدار کاملاً شخصی بوده و هیچ ارتباطی به مجلس خبرگان یا نهادهای رسمی نظام نداشته است.

آیت‌الله سید حسن عاملی عضو مجلس خبرگان رهبری که درباره سفر اخیر خود به لبنان و دیدار با سید حسن نصرالله با تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که این دیدار در چه‌قالبی انجام شد، گفت: بنده حدود 20 روز پیش برای شرکت و سخنرانی در کنگره علمی آیت‌الله‌العظمی محقق کرکی به لبنان رفته بودم و طبق روال گذشته، خدمت آقای سید حسن نصرالله رسیدم.

وی با رد این ادعا که این دیدار به‌نمایندگی از “مجلس خبرگان” یا دفتر مقام معظم رهبری بوده است، گفت که این دیدار کاملاً شخصی بوده و هیچ ارتباطی به مجلس خبرگان یا نهادهای رسمی نظام نداشته است.

آیت‌الله عاملی در تشریح دیدار خود با دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که با آقای سید حسن نصرالله درباره منطقه، محور مقاومت و مسائل منطقه‌ای بحث و گفت‌وگو داشته است و دبیرکل حزب‌الله لبنان شرایط فعلی جبهه مقاومت را نسبت به گذشته بهتر توصیف کرده است.

امام جمعه اردبیل از پیام سید حسن نصرالله به آذری‌زبان‌ها خبر داد و گفت که دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن ابراز علاقه به آذری‌زبان‌های ایرانی به او گفته است به مردم آذربایجان سلام برساند و به آنها بگوید که همانند گذشته گوش به فرمان ولی فقیه باشند و نسبت به توطئه‌های قومیتی همانند گذشته هوشیار بمانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هزینه های رفت و برگشت و مسافرت شخصی اتان با هزینه ی خود پرداخت کرده اید یا از منبع رسمی؟

    1. عزیزم وقتی کسی را به مراسمی جهت سخنرانی و یا مهمان ویژه دعوت می کنند هزینه های جانبی از قبیل بلیط هواپیما و هتل و… توسط همان هیئت صورت میگرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا