خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401

پخش زنده چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس امروز از ساعت 18:30 به مصاف هم می‌روند.

چلسی امروز در استمفورد بریج میزبان لسترسیتی برندن راجرز است. دو تیم تقریبا هیچ یک اوضاع خوبی ندارند. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401

چلسی گرچه لیگ را با پیروزی برابر اورتون و سپس تساوی قابل قبول برابر تاتنهام آغاز کرد،‌ اما جسی مارش در هفته سوم توخل را با لیدز یونایتدی غافلگیر کرد که سال گذشته کاندیدای سقوط بود! لیدز هفته گذشته با 3 گل چلسی قدرتمند را درهم کوبید و یک شگفتی آفرید!

لستر راجرز اما که در دو فصل گذشته از مدعیان مهم لیگ بوده،‌ با از دست دادن چند ستاره دیگر، امسال اصلا اوضاع خوبی ندارد. لستر گرچه در هفته اول با تساوی با برنتفورد یک امتیاز به جیب زد، در ادامه برابر آرسنال و ساوتهمپتون شکست خورد تا 1 امتیازی بماند.

در 5 تقابل آخر دو تیم، هر تیم دوبار پیروز شده و یک بازی هم به تساوی انجامیده تا اوضاع کاملا برابر باشد. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال چلسی و لستر سیتی 5 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا