خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرونا مراسم شهید پاشاپور را به وقفه انداخت

مراسم تشیع پیکر شهید اصغر پاشاپور به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات به وقفه افتاده است و طبق گفته‌های حمید پاشاپور برادر شهید «فقط ایشان را برای طواف به حرم امام رضا بردیم و طواف دادیم و در حال حاضر هم ایشان در معراج هستند.»

اصغر پاشاپور، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که توسط گروه‌های داعش و احرار الشام سر از بدنش جدا شده و یک ماه بعد از شهادت یعنی در پنچم اسفند ماه به کشور بازگشت.

حمید پاشاپور برادر اصغر در مورد چگونگی برگزاری مراسم‌ها به انصاف نیوز گفت: «مراسم تشییع به تعویق افتاد و هنوز انجام نشده است، فقط ایشان را برای طواف به حرم امام رضا بردیم و طواف دادیم، قاعدتا در حرم امام رضا هم مردم استقبال می‌کنند و مراسم با جمعیت زیادی برگزار شد. در حال حاضر هم ایشان در معراج هستند.

فعلا هیچگونه مراسمی برگزار نمی‌شود تا به هر حال تصمیم‌گیری‌های نهایی انجام شود، چون طبق پیش‌بینی ما با برگزاری مراسم تجمع خواهد شد ولی به دلیل ماجرای کرونا گفتیم باعث شلوغی نشویم که خدایی نکرده کسانی در این موقعیت بگویند ما باعث شلوغی و تجمع مردم شدیم، در هر حال ما تابع دستورات هستیم البته که خودمان هم موافق این موضوع بودیم چون مردم واجب‌تر هستند.

این موضوع که فعلا به دلیل کرونا برای برادرمان مراسمی نگیریم یک تصمیم جمعی بود و خودمان هم تصمیم گیرنده بودیم به امید خدا، موج کرونا برداشته شود و مراسم انجام شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا