خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزینه عدم رعایت بهداشت به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

اسنپ گزینه «عدم رعایت بهداشت» را به بخش امتیازدهی اپلیکیشن خود اضافه کرد تا به این ترتیب بتواند کنترل بیشتری روی بهداشت سفرهای خود داشته باشد.

در حالی که ویروس کرونا جهان را در وضعیت آماده‌باش قرار داده، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک تلاش می‌کنند تا در پیشگیری از شیوع این ویروس همراه مردم باشند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و همینطور بهداشت شخصی سرنشینان یکی از مواردی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری نقش موثری داشته باشد.

اسنپ از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، حفظ سلامت کاربران مسافر و راننده را در دستور کار قرار داده است.

اضافه شدن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن اسنپ یکی از راهکارهایی است که در شرایط فعلی می‌تواند تاثیرگذار باشد. برقراری این راه ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند تا با هشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. چنانچه در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند سلامت شما را به خطر بیندازد با استفاده از این گزینه پشتیبانی

اسنپ را در جریان دهید تا زنجیره مقابله با شیوع بیماری مستحکم باقی بماند.

اسنپ طی هفته‌ گذشته برنامه جامعی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به واسطه حمل و نقل روزمره اجرا کرده است. در گام اول، اطلاع‌رسانی جامع به رانندگان و مسافرانی که از این تاکسی اینترنتی استفاده می‌کنند، ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدام ممکن بود. در گام بعدی تلاش کردیم با توزیع لوازم بهداشتی بین رانندگان این ناوگان، ضروریات لازم برای رعایت موارد جدی‌تر ایمنی و بهداشتی در این روزها را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

با توجه به افزایش نگرانی‌ عمومی در رابطه با انتشار ویروس و همینطور بالا بودن احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، خصوصا در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل کردن خودروی رانندگان فعال در اسنپ که این روزها در حال جابه‌جا کردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته کاربران بکاهیم.

اضافه کردن گزینه «عدم رعایت اصول بهداشتی» مکمل این اقدامات است. در صورتی که احساس کردید دستورالعمل‌های بهداشتی ما در خودرویی که در حال سفر با آن هستید انجام نشده، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان بگذارید تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تامین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هر چه بیشتر ویروس کرونا را کاهش دهیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا