خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سپاس‌گزاری نهضت آزادی از خدمات جامعه پزشکی ایران

در بخش‌هایی از بیانیه نهضت آزادی ایران آمده است:

در روزها گذشته، حادثه و فاجعه بزرگی در این سرزمین رخ داده است که هنوز ابعاد و میزان خسارات جانی و مالی گسترده آن شناخته شده نیست. ورود بلامانع «کرونا» و نفوذ آن به اعماق جامعه، همچون شبیخون مهاجمی نامرئی در «غفلت» و «خودفریبی»، به کشور و ملت ما فرود آمد.

این بار، لشگری که به دفاع از بقا و حیات مردم به پا خاست لشگر پزشکی ایران بود؛ لشگری بدون ساز و برگ کافی، ولی فداکار و شجاع، لشگری که به خوبی خطر بزرگی را که در کمین آن است، درک می‌کند ولی با تمام توان به دفع آن پرداخته است.

جا دارد که از هموطنان عزیز در حرفه پزشکی عمیقا تشکر کنیم و زحمات و فداکاری بسیاری از ایشان را ارج گزاریم، عزیزانی از بهیاران، پرستاران، پزشکان عمومی و متخصص که همگی جان بر کف نهاده، به یاری و درمان بیماران همت گماشته‌اند و رنج دوری از خانواده و عزیزان و ساعات طولانی کار و بی‌خوابی را به جان خریده و برای درمان هم‌وطنان، خودشان را در معرض ابتلای به بیماری قرار داده‌اند و برخی از آنان جانشان را در این راه فدا کرده‌اند.

امید است که همه پزشکان و صاحبان حرفه‌های دیگر، به پیروی از یاوران ارزشمند بالا، هر یک در حوزه تخصصی خویش یا از طریق بذل مال و امکانات، به پیشگیری از گسترش بیشتر این بیماری شوم و کمک به مبتلایان و خانواده‌های آنان و نیازمندان دیگر بپردازند و به بازگشت سلامت، بقا و همبستگی ملت یاری رسانند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا