خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزارت بهداشت خوب است، وزارت ارتباطات بد؟

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی با عنوان «وزارت بهداشت خوب است، وزارت ارتباطات بد؟» نوشت:

دوستان دلسوز کیهانی در شماره امروز روزنامه شان از وزارت بهداشت تشکر کرده اند بابت مبارزه با کرونا و از بانک مرکزی بابت کنترل بازار ارز. اما ما کیهانی ها(چه سابق و چه لاحق) برحسب عادت ژنتیک نمی توانیم تشکر از دو سازمان را بدون اینکه به جایی نیش نزنیم به پایان ببریم.

این بار هم نوبت وزارت ارتباطات است. بهانه هم جفت و جور است. عده ای در مورد کرونا در تلگرام و… شایعه می سازند و موجبات نگرانی مردم را فراهم می کنند. راه حلش هم روشن است. در اینترنت را قفل کنید. البته این را به صراحت نمی گویند. می گویند فضای مجازی را کنترل کنید. “کنترل فضای مجازی “اسم مستعار تخته کردن آن است. وگرنه آنها خوب می دانند کنترل چگونه ممکن است یا نیست.

گیرم فضای مجازی را تخته کردیم. من و تو و بی بی سی و ایران اینترنشنال را چه کنیم؟ این همه سال دیش از پشت بام جمع کردیم. نتیجه چه شد؟ همان نتیجه با سرعت بسیار بیشتری بر فضای مجازی بار خواهد شد.

دوستان کیهانی لابد خودشان از فیلترشکن استفاده می کنند و می دانند در تلگرام و… چه خبر است. احتمالا فیلترشکن شان را به عنوان اشانتیون از همانهایی گرفته اند که دارند کرور کرور با فروش فیلترشکن پول پارو می کنند. اگر یک سوزن به آنها زدند باورمان می شود وقتی به وزارت ارتباطات جوالدوز می زنند نیت شان خیر است.

فضای مجازی هم مثل فضای حقیقی کرونا زده است. چرا مردم هشدارهای بهداشتی برای ویروس کرونا را جدی می گیرند اما هشدارهای امثال کیهان در فضای مجازی را نه؟!

گیرم چراغ برداشتیم و در فضای مجازی دنبال دزد گشتیم و فرضا 4نفر را هم به تور انداختیم و اعدام کردیم. تهش می شود سلطان سکه. بعدش سکه ارزان می شود؟

برای دوستان کیهانی فقط یک راه وجود دارد. پیچیدن نسخه کره شمالی! من از نزدیک دیده ام آواز دهلی که شما از آن کشور شنیده اید.
همین الان اگر نصف مردم کره شمالی هم از کرونا بمیرند هیچ خبری از آن درز نمیکند. همین را می خواهید؟

دوستان کیهانی در مطلب امروزشان طعنه هایی هم به آذری جهرمی زده اند که بیشتر دق دلی های شخصی و خرده حسابهای فردی است. بهتر است آنها را هم تشریف ببرند پایین تر از پل سیدخندان و با او تسویه حساب کنند.

و سوال پایانی: اگر اینترنت قطع شود فحاشی بعضی هم جناحی های کیهان هم قطع می شود. اشکالی ندارد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا