خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نگرانی مادر هنگامه شهیدی برای او

مادر هنگامه شهیدی می‌گوید دخترش در تماسی از زندان با او از وضعیت بهداشتی بند زنان به ویژه در حالا که کرونا در جامعه شیوع پیدا کرده، راضی نیست.

ناهید کرمانشاهی در تماس با انصاف نیوز گفت: هنگامه چند دقیقه‌ای زنگ زد، حالش خراب بود و سرفه امانش نمی‌داد. می‌دانید که قلبش هم ناراحت است. می‌گفت که وضعیت بهداری زندان خوب نیست، نباید بهداری زندان امنیتی بشود، ماسک نمی‌دهند.

او افزود: نمی‌دانم چطور صدایم را به آقای رئیسی برسانم که نگرام دخترم هستم که با این وضعیت و سرفه‌هایش نکند مشکوک به کرونا باشد. مادر خودم هم بیمار است، مادر شهید است، اما به خاطر نگرانی برای هنگامه نتوانستم به عیادت مادرم بروم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هنگامه خانم را بفرستید خارج از کشور تا به عنوان فعال حقوق بشر در بی بی سی کار کند ودپ تا جایزه هم بگیرد حالش خوب خوب میشود.ثواب دارد.

    1. رفتی باخبری ؟! خالت هم خوب شده؟! الان برو زندان پیشش بهتر هم میشی !

  2. زندانیان سیاسی را فراموش نکنیم و لااقل نامشان را مثل همین هنگامه شهیدی و… بر سر زبان ها نگه داریم.

    1. بعلاوه ، عامه (اکثریت بدون مشارکت در انتخابات اخیر) می تونند حقوق عامه رو هم از رئیس قضا که اون رو طرح کردند بعنوان حقوق خودشون مطالبه کنند

  3. گویا نظر من در مقابل خوشبینی برخی درباره حقوق عامه و مردمی و اخلاقی نگاه کردن رئیس جدید ، دارد درست از آب درمی آید. کاش نظر آنها درست باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا