خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آهنگران تکذیب کرد؛ «به تیم مذاکره اعتماد داریم»

محمد صادق آهنگران، مداح دفاع مقدس، سخنان روز گذشته ی منتسب به خود علیه مذاکرات هسته ای و تیم مذاکره کننده [لینک] را تحریف شده و نادقیق خواند و تاکید کرد: هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند یا مورد توهین قرار دهد و یا سازشکار بداند.
متن تکذیبیه که در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته در پی می آید:
«بسمه تعالی
پیرو انتشار خبری از قول اینجانب پیرامون اقدام وزیر محترم امور خارجه ی کشورمان در قدم زدن با وزیر خارجه ی آمریکا در حاشیه ی مذاکرات هسته ای، به اطلاع می رساند خبر انتشار یافته حاوی مطالب غیر دقیق و برداشت ناصحیح خبرنگار بوده و مورد تایید اینجانب نیست. علی رغم انتقادی که به جناب آقای دکتر ظریف یا هر دولتمرد دیگری در  همقدمی با نماینده ی شیطان بزرگ دارم و آن را امری غیر لازم می دانم، لکن همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و مطمئنیم آنها اجازه ی دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد. آنها فرزندان انقلاب و ماموران جمهوری اسلامی هستند که با تلاش فراوان در حال انجام ماموریت سخت خود هستند و هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند یا مورد توهین قرار دهد و یا سازشکار بداند.
از خدای بزرگ عزت اسلام و انقلاب را خواهانم و برای خدمتگذاران و سربازان جمهوری اسلامی پیروزی و افتخار را مسألت می کنم.
١٠ بهمن ١٣٩٣
محمد صادق آهنگران»
گفتنی است که مصاحبه ی منتسب به آهنگران با سایتی به نام اهواز نیوز، به سرعت در سایت هایی مانند رجانیوز به صورتی گسترده منتشر شده بود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا