خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح همتی درباره‌ی نتایج جلسه شورای پول و اعتبار

«عبدالناصر همتی»، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اقساط تسهیلات افرادی که کسب‌وکار آن‌ها براثر شیوع کرونا آسیب دیده و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند سال ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت: در جلسه عصر امروز (۹۸/۱۲/۱۳) شورای پول و اعتبار تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب‌وکارها، خصوصا فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (همچون: هتل‌ها، رستوران‌ها، بخشی از حمل‌ونقل و…) اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: اقساط تسهیلات آن‌ها و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند سال ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی موظف هستتند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم را به عمل آورند.

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی نیز در کنار مدیران محترم بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آن‌ها به عمل خواهد آورد. به امید خلاصی هر چه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و این که فعالیت‌های اقتصادی کشور عادی شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا