خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنتاگون: هیچ قصدی برای عقب نشینی از عراق نداریم

پنتاگون اعلام کرد: هیچ قصدی برای عقب نشینی از عراق نداریم و هدف ما باقی ماندن در خاورمیانه است. به مشورت خود با عراقی ها ادامه خواهیم داد. همچنان می خواهیم که دوستان و شرکای خوبی برای یک عراق پیشرفته و شکوفا باشیم.

به گزارش شفقنا به نقل از منابع عراقی، ناآرامی عراق و تنش که اخیرا در این کشور به وجود آمد باعث شده تا داعش قدرت بیشتری در بعضی از مناطق بگیرد.

پنتاگون در واکنش به جان گرفتن دوباره داعش اینگونه واکنش نشان داد: به خاطر تاثیر ایران عملیات در عراق متوقف شده است. به برنامه ریزی خود ادامه می دهیم و دوباره در مناطق لازم پراگنده می شویم و به دنبال از سرگیری عملیات هستیم.

در ادامه بیانیه پنتاگون آمده است: هیچ قصدی برای عقب نشینی از عراق نداریم و هدف ما باقی ماندن در خاورمیانه است. به مشورت خود با عراقی ها ادامه خواهیم داد. همچنان می خواهیم که دوستان و شرکای خوبی برای یک عراق پیشرفته و شکوفا باشیم.

در پایان آمده است: جامعه جهانی بعد از ضربه ایران خواستار کم کردن تنش شده است. ما تنها نگران حملات ایران نیستیم بلکه شرکای این کشور هم ما را تهدید کرده اند. ایران باید مسیر دپلماسی را در پیش گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا