خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد نماینده قم از احداث مدرسه علمیه آیت الله آملی لاریجانی

شفقنا نوشت: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرسه علمیه‌ای که آیت‌الله آملی لاریجانی در شهر قم احداث کرده، نظم شهری را در آن منطقه مختل کرده و علاوه بر آن تبعات اجتماعی بسیار بالایی روی دست نظام گذاشته است.

احمد امیرآبادی صبح امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: زمین‌هایی در قم به افراد خاص و نهادهای خاص واگذار شده که هکتار این زمین‌ها بالا بوده و متاسفانه قرارداد این زمین‌ها غیر منصفانه است.

او افزود: در طرح‌های شهری باید تمامی اشخاص برای ساخت اماکن همچون مدرسه و غیره از مجاری قانونی عبور کنند.

امیرآبادی ادامه داد: مدرسه علمیه‌ای که رئیس قوه قضائیه در شهر قم احداث کرده، نظم شهری را در آن منطقه مختل کرده و علاوه بر آن تبعات اجتماعی بسیار بالایی روی دست نظام گذاشته است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه این زمین ها به طوری واگذار شده که اشخاص تا ۱۵ سال می‌توانند هیچ بنایی نسازند و این در حالی است که یک زوج جوان برای خرید یک خانه ۵۰ متری باید دوندگی بسیاری کنند.

او تصریح کرد: ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اگر اشخاص زیر بار نروند، آن‌ها را به رسانه‌ها معرفی خواهیم کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در قم مناطق محرومی وجود دارد که برای انجام کارهای زیرساختی هیچ زمین دولتی در آن نداریم و ما تفاضا داریم که زمین هایی برای ایجاد زیر ساخت ها مانند بوستان ها و اماکن ورزشی تخصیص داده شود.

او ادامه داد: ما انتظار داریم را‌ه آهن برای ایجاد زیرساخت‌ها همکاری کند تا اهالی ساکن در اطراف آن با مشکلات کمتری روبرو شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما در بحث مسکن مهر نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها داریم، این بخش می‌تواند در اشتغال زایی موثر باشد و امیدواریم وزیر راه و شهرسازی دوباره مسکن مهر را با جدیت دنبال کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا جایی که می دونم به علت وجود بنای تاریخی مدرسه حجتیه، قرار نیست خیابان تعریض بشه، بخاطر همین هم مدرسه آیت الله آملی نیاز به عقب نشینی نداره

    1. بله این مردم هستند که همیشه باید عقب نشینی کنند تا زورگویان قدرتمند خارج از مجاری قانونی هر کار خواستند بکنند جالبتر اینکه خود این شخص مثلا ضامن اجرای قانون هم هست خیلی خنده داره به راستی چرا نمی رود در کشور خودش مدرسه بسازد قم که این همه مدرسه علمیه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا