خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی وزیر بهداشت به رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئيس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، بر ضرورت لغو نمازجمعه در همه شهر‌های مراکز استان به منظور پیشگیری از کرونا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه‌ای به حجت الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، بر ضرورت لغو  نمازجمعه در تمامی شهر‌های مراکز استان به منظور پیشگیری از گسترش انتقال ویروس کرونا، تأکید کرد.

متن کامل این نامه به این شرح است:

حجت الاسلام جناب آقای حاج علی اکبری
رئیس محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

پیرو نامه شماره ۱۶۰۶/۱۰۰ مورخ ۸ اسفند ۹۸ درخصوص برگزار نشدن نماز جمعه در ۲۳ استان کشور که به عنوان نقاط آلوده گزارش شده بود، با توجه به شیوع بیماری کروناویروس (COVID۱۹) در کلیه استان‌های کشور (۳۱ استان)، ضروری است، دستور فرمایید، در همه شهر‌های مراکز استان، تا اطلاع ثانوی نماز جمعه برگزار نگردد و در سایر شهرستان‌ها و شهر‌های کوچک، کمیته‌ای متشکل از استاندار، نماینده، ولی فقیه، امام جمعه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، تشکیل و نقطه نظرات فنی رییس دانشگاه مورد عمل قرار گیرد. بدیهی است هر گونه تغییر در استمرار و یا رفع محدودیت به استحضار خواهد رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا