خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس نظام پزشکی: از تردد و مسافرت غیرضروری صرف‌نظر کنید

محمدرضا ظفرقندی، رییس سازمان نظام پزشکی از مردم درخواست کرد که تا حد امکان از تردد در سطح شهرها و مسافرت‌ها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی به نمایندگی از جامعه پزشکی و اعضای کادر درمان در پیامی از مردم ایران درخواست کرد که تا حد امکان از تردد در سطح شهرها و مسافرت‌ها خودداری کنند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در این پیام آمده است: مردم شرف ایران، با توجه به وضعیت فعلی و درگیری کشور با بیماری کووید 19 ضروری است که ایام آخر سال و تعطیلات عید نوروز با تمام سال‌های دیگر متفاوت باشد.

وی با اشاره به کرونا به عنوان بزرگترین بحران سلامتی در ایران در یکصد سال اخیر گفت: درخواست من به عنوان یک کارشناس در حوزه سلامت از مردم این است که از حضور در تجمعات خوداری کنند، تردد خود را به حداقل برسانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

در حال حاضر تقریبا تمام کشور ما درگیر بیماری کرونا ویروس جدید(کووید 19) است و عمیقا از مردم می‌خواهم به دو دلیل هیچ گونه مسافرت زیارتی و سیاحتی نداشته باشند. دلیل اول این است که خودشان در معرض آلودگی و بیماری قرار نگیرند و دلیل دوم این است که امکانات شهرهای زیارتی و سیاحتی در حال حاضر شاید به سختی برای مردم همان شهر و منطقه و استان کفایت داشته باشد و قطعا افزایش تعداد مراجعان و افراد درگیر باعث بروز آسیب و مشکلات فراوان برای مراکز درمانی آن مناطق خواهد شد.

من روزانه تماس‌ها و مکاتبات فراوانی از مسئولان نظام پزشکی شهرهای سیاحتی و زیارتی ایران دارم که درخواست دارند که هم سازمان نظام پزشکی و هم شخصا درخواست کنیم که مردم از مسافرت احتمالی صرف نظر کنند و تا حد ممکن در خانه‌های خود بمانند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا