خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لورکوزن و فرایبورگ 7 اسفند 1401

پخش زنده لورکوزن و فرایبورگ 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته 22ام بوندسلیگا رویارو خواهند شد.

تیم‌های بایر لورکوزن و فرایبورگ امروز و از ساعت 18:00 به وقت ایران در چارچوب هفته 22ام بوندسلیگا و در استادیوم یورو پارک به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و فرایبورگ 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لورکوزن و فرایبورگ 7 اسفند 1401

پخش زنده لورکوزن و فرایبورگ 7 اسفند 1401

لورکوزن در لیگ اروپا و در شرایطی که بازی رفت در بای آرنا را برابر موناکو 3 بر 2 واگذار کرده بود، در استادیوم لویی دوم شهر موناکو شگفتی‌آفرین شد و همین نتیجه را به نفع خود تکرار کرد تا در ضربات پنالتی تیم خوب فرانسوی را از رقابت‌ها حذف کند! حالا، لورکوزن که با ژابی آلونسو احیا شده، روزهای خوبی می‌گذراند و در بوندسلیگا هم با 27 امتیاز در جایگاه یازدهم است.

آن‌ها امشب اما میهمان فرایبورگ رده پنجمی و 40 امتیازی هستند که از تیم‌های خوب و باکیفیت دو فصل گذشته بوندسلیگا بوده است. لورکوزن در 5 بازی آخر خود سه شکست و دو برد و فرایبورگ چهار برد و تنها یک شکست کسب کرده‌اند.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر اما 11 بار لورکوزن پیروز بوده و 6 بار فرایبورگ. 8 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر دو تیم اما دست بالا را فرایبورگ با سه برد برابر تنها یک برد لورکوزن دارد. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و فرایبورگ 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا