خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقد کنسرت ابی، آرش، لیلا، اندی در عربستان

حسین لامعی، مستندساز، پنجشنبه شب درباره‌ی کنسرت عربستان برای چند خواننده‌ی لس آنجلسی از جمله ابی، آرش، لیلا، اندی و شهرام شب پره، در توییتر نوشت:

«ام‌بی‌‌سی‌پرشیا دارد کنسرت خوانندگانِ ایرانی در عربستان را پخش می‌کند. از این پس اگر کسی گفت چرا حاتمی‌کیا با «اوج» بسته، چرا شهاب حسینی به جشنواره رفته، و چرا علیرضا افتخاری احمدی‌نژاد را بغل کرده، بهشان بگویید «خفه»! 

سگِ آن‌ها شرف دارد به خوانندگانی که شیوخِ عرب را «می‌لیسند»!»

این کنسرت با واکنش‌های منفی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی ایرانیان مواجه شده است که موضع تند عربستان درباره‌ی ایران را نقد می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بهشون بگیم : خفه !؟ . « ادب از که اموختی ؟ از بی ادبان! » . کسی که منطق و دلیل داره ، نیاز به فحاشی نداره و برعکس

  2. چرا ؟1 مگه شیوخ عرب دارند ایران رو اینطوری اداره میکنن ؟! یا باعث فقر و مریضی و کرونای چینی مان ؟! با باز نگه داشتن مرز چین ؟! بدند قبول . واسه مردم خودشون کیا بدترن ؟! به ما بدی کدوم بیشتره ؟!

    3
    1
  3. حداقل یه کنسرت زنده دیدیم .اونایی که منفی میگن بخاطر چهار تومن پول حاظرن دستشویشونم بشورن بر عربها.من از اجرای اندی اراش خیلی لذت بردم به امید روزایی که تو کشورمان اجرا کنن. ولی فک نکنم نظرمو بزارین چون ضد شماست.

    4
    1
  4. در ها را باز کنید سانسور را بردارید آزاد باشیم و آزاد فکر کنیم و به موسیقی احترام بگزاریم و کنسرتی برای ایرانیان بگزاریم و در تخت جمشید آنرا برگزار کنیم تا تو دهنی بشود به دهان اعراب و …

  5. حالا اشکالی داره اندی بیاد تو تهران و شیراز کنسرت بذاره ؟

    مثلا چی میشه ؟ کن فیکون میشه ؟

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا