خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار کرمانشاه: پذیرای میهمانان نوروزی نیستیم

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه امسال پذیرای میهمانان نوروزی نیست.

بازوند در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر که امروز(17 اسفند) برگزارشد، با تاکید بر اینکه کرمانشاه امسال پذیرای میهمانان نوروزی نیست، اظهارکرد: در این راستا به آموزش و پرورش اعلام کرده‌ایم که هیچگونه مکان و یا مدرسه‌ای را برای پذیرش میهمانان نوروزی مهیا نکند.

وی افزود: همچنین کلیه میهمانپذیرهای دولتی نیز در این ایام تعطیل هستند و مورد رصد قرار می‌گیرند تا پذیرش هیچ میهمانی از خارج از استان نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: شهرداری هم نباید اقدامی برای راه اندازی کمپ‌های گردشگری برای اسکان مسافرین نوروزی در پارک‌ها داشته باشد.

وی با تاکید براینکه شهرداری روزانه و بصورت منظم نظافت شهر را مورد توجه جدی قرار دهد، متذکر شد: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا باید در این مدت روزانه دوبار نسبت به جمع آوری زباله‌های سطح شهر اقدام کند.

بازوند در ادامه روستاها را از مراکز مورد توجه گردشگران در سفر به کرمانشاه اعلام کرد و گفت: هرچند اعلام کرده‌ایم امسال پذیرش گردشگر نداریم، اما گاها ممکن است روستاهایمان میهمان افرادی از استان‌های دیگر بویژه استانهای درگیر کرونا باشند که برای دیدن اقوامشان به این روستاها سفر می‌کنند.

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه دهیاران متولیان پدافند غیرعامل در روستاهای استان هستند، افزود: از دهیاران انتظار داریم با مشاهده چنین مواردی به وظیفه خود به عنوان متولی پدافند غیرعامل در روستا عمل کنند.

وی یادآورشد: درصورتی که ضرورت داشته باشد، باید دستورالعمل‌های لازم در خصوص پیشگیری و مقابله بابیماری کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهیه شود تا آن را به دهیاران ابلاغ کنیم.

بازوند در ادامه به احتمال به اوج رسیدن بحران کرونا در استان طی روزهای آینده اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی در صف مقدم مبارزه با این بیماری در استان است، بنابراین همه دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، در اختیار آن قرار دهند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: استانداری و همه دستگاه‌های اجرایی به عنوان پشتیبان حمایت‌های جدی را از دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با بیماری کرونا خواهند داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا