خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده سابق وزیر بهداشت در گیلان: در این جنگ تمام عیار با یک کاغذ آمدم

مهدی شادنوش، نماینده سابق وزیر بهداشت در گیلان گفت: من در این جنگ تمام عیار با یک کاغذ آمدم و با همان کاغذ برای ماموریتی دیگر می روم، اما دلم پیش شماست و امور گیلان را هم پیگیر خواهم بود.

به گزارش ایسنا شادنوش در مراسمی که به مناسبت قدردانی از زحمات وی در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برگزار شد اظهار کرد: به لطف خداوند اکنون تیم مقابله با کرونا منسجم تر شده و حوزه بهداشت و درمان استان شرایط مطلوب تری برای وضعیت به وجود آمده دارد.

وی با بیان اینکه جهاد در عرصه مقابله با کرونا یک عمل متعالی است و با نیت رضایت خدا و کمک به ایران و ایرانی انجام می شود، گفت: استدعا دارم تیم مهار در استان گیلان همچنان با قدرت پیش رود.

نماینده سابق وزیر بهداشت در گیلان با تاکید بر اینکه برای برداشتن بار از دوش مردم باید با همه قوا در صحنه باشیم، افزود: باید برای یک کار جهادی طاقت فرسا و زمانبر آماده باشیم.

شادنوش با تاکید بر اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تلاش کنند تا بار را از دوش بیمارستان ها کم کنند، متذکر شد: اکنون اولویت تمام استان، مهار کروناست و باید همه وارد صحنه شوند و نباید اجازه دهیم مسئولان، پزشکان و پرستاران خسته شوند.

وی با دعوت همه تیم مهار به سعه صدر و نامیدن آن ها به سربازان مقابله با بحران، تصریح کرد: مردم مشکلات فراوان دارند و طبیعی است که گاهی از فرط ناملایمات فریاد برآروند لذا شنونده خوبی باشیم و با صبوری پناهشان دهیم.

نماینده سابق وزیر بهداشت در گیلان خاطرنشان کرد: من در این جنگ تمام عیار با یک کاغذ آمدم و با همان کاغذ برای ماموریتی دیگر می روم، اما دلم پیش شماست و امور گیلان را هم پیگیر خواهم بود.

وی یادآور شد: من از همه جهادگرانی که افتخار همکاری با آنان در شرایط سخت روزهای اول را داشتم تشکر می کنم و خاطره بودن در کنارشان هرگز از ذهنم پاک نخواهد شد.

نماینده وزیر بهداشت: شاهد روزهای دردناکی در بیمارستان های گیلان هستیم

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان برکنار شد؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا